رودخانه-کریستالی-کلمبیا

رودخانه کریستالی جهان

یکی از زیباترین رودخانه‌های کلمبیا با نام رودخانه کریستالی شناخته می‌شود.

طبیعت زیباست و شاید به همین دلیل است که بسیاری از هنرمندان در زمان خلق آثارشان ترجیح می‌دهند، در میان درختان باشند. همه انسان‌ها با کمی دقت متوجه زیبایی‌های طبیعت می‌شوند؛ در اصل می‌توان طبیعت را نقاشی خداوند و یکی از نماد‌های زیبایی پروردگار دانست.

رودخانه کریستالی کجاست؟

این زیبایی‌ها در همه سطح زمین به صورت متوازن پخش شده‌اند تا همه ما از زیبایی آن‌ لذت ببریم و از منافعی که برایمان دارند، استفاده کنیم. ما در این گزارش سری به رودخانه کریستالی می‌زنیم.

رودخانه کریستالی یک رودخانه کلمبیایی است که معمولاً به دلیل رنگ‌های چشمگیرش با نام‌های “رودخانه پنج رنگ” یا “رنگین کمان مایع” خوانده می‌شود. این رودخانه از اواخر ماه ژوئیه تا نوامبر رنگ‌های زرد، سبز، آبی، مشکی و به ویژه قرمز را به خود می‌گیرد و چشم هر فردی را متوجه خود می‌کند. دلیل شکل گیری این رنگ‌ها بر اساس نظر برخی از کارشناسان، وجود گیاهانی با رنگ‌های مختلف در ته رودخانه است.

رودخانه کریستالی کجاست؟

برخی از افراد معتقدند رودخانه کریستالی یکی از زیباترین رودخانه‌های جهان است. در اطراف این رودخانه حیوانات و گیاهان بی‌شماری زندگی می‌کنند.

هر فردی قبل از بازدید از رودخانه کریستالی باید بداند که جلبک‌های قرمز که به این رودخانه رنگ‌های معروف خود را می‌دهد، فقط در مقاطع خاصی از سال گل می‌دهند و زیباترین حالت رودخانه در بین ماه های جولای و اکتبر دیده می‌شود.

رودخانه کریستالی کجاست؟

رودخانه کریستالی می‌تواند شهرت کلمبیا به عنوان سرزمین رئالیسم جادویی را تأیید کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *