کوه سرخ

سفرنامه کوه سرخ

تاریخ ۱۳۶۹/۰۴/۲۲

پس از جمع شدن در سر قرار، بچه ها با یک ماشین به سمت فلکه قصردشت حرکت کردیم و در فلکه بعد از گرفتن یک ماشین دیگر به سمت جاده کوه سرخ رفتیم.  سرجاده که پیاده شدیم متوجه یکی از بچه های گروه نیز به نام ساسان  که آنجا ایستاده و منتظر ما بود افتادیم. ساعت ۰۶:۰۰ صبح بود که شروع به حرکت کردیم.

پس از گذشتن از درب ورودی معدن شن و ماسه ی مرادی به سوی استخر باغ باباخان رفتیم و صبحانه را همانجا خوردیم و پس از آن شروع به حرکت به سمت تنگ کردیم. ساعت ۰۸:۳۰ بود که به ابتدای تنگ رسیدیم. گروهی از بچه های استقلال نیز آنجا مشعول بالا رفتن بودند که پس از رسیدن ما و احوال پرسی همگی  باهم شروع  به رفتن به سمت دیواره کردیم. بعد از گذشتن از دیواره ها ساعت  ۱۱:۳۰ به چشمه رسیدیم و به علت تنبلی بچه ها همانجا ماندیم و نهار را خوردیم.

ساعت ۳ بعد از ظهر به سمت پائین حرکت کردیم؛ مسیرمان همان مسیر رفت بود. ساعت ۱۶:۳۰ بود که لب استخر باباخان رسیدیم و پس از آب تنی که به همه بچه ها چسبیده بود پای پیاده به سر جاده برگشتیم.  ساعت ۱۹:۰۰ به سر جاده رسیدیم و پس از رفتن به سر جاده بزن که نزدیک یک کیبومتر با آنجا فاصله دارد به سمت شیراز با اتوبوس شرکت واحد  آمدیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *