پاتایا

سفر به پاتایا شهر ساحلی تایلند

یکی از کشورهای آسیای جنوب شرقی کشور تایلند است که تایلند یکی از پرطرفدارترین کشورها است. یکی از شهرهای زیبا و ساحلی تایلند پاتایا است که این ساحل زیبا در قسمت شرقی خلیج تایلند قرار دارد. در واقع شهر پاتایا را سرزمین هیجان تایلند می‌دانند که روزهای این شهر معمولا گرم است وشب‌های آن بسیار زیبا است که در این مطلب نکات سفر به پاتایا را بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

انتخاب زمان مناسب برای سفر به پاتایا تایلند

یکی از مهم‌ترین نکات برای سفر به پاتایا زمانی است که برای این سفر انتخاب می‌کنید. اگر سواحل شنی ، ورزش‌های آبی ، حمام آفتاب را دوست دارید پس بهترین زمان برای سفر به ساحل زیبا از ماه مهر تا ماه بهمن است و در این زمان آب و هوای خشک‌تری دارد. از ابتدا اردیبهشت تا ابتدا مهر به این ساخل دیدنی فصر سبز گفته می‌شود که در این زمان چون بارندگی بیش‌تر از زمان‌های دیگر است هزینه اقامت ارزان‌تر و همچنین ساحل هم خلوت‌تر است.

اسباب مورد نیاز برای سفر به پاتایا

یکی از نکات سفر به پاتایا تایلند لوازمی است که باید با خود به همراه ببریم. به جز موارد مهم همچون (پاسپورت ، بلیط ، پول ) سعی کتید اسباب اضافه‌ایی با خود به همراه نبرید زیرا بهتر است هر چه نیاز دارید از آنجا تهیه کنید. اما مواردی همچون : نقشه هتل ، راهنما لغات ، دارو ، لباس مناسب را با خود به همراه ببرید.

چرا تایلند را حداقل یکبار باید دید؟

سفر چند روزه را برای سفر به پاتایا انتخاب کنیم

برای سفر به پاتایا تایلند بیش‌ترین زمان را بگذارید این مکان آنقدر دیدنی است که اصلا ضرر نمی‌کنید. بهتر است قبل از اینکه به این ساحل دیدنی سفر کنید اطلاعات کافی از آن داشته باشید حتی جاذبه‌های گردشگری اطراف آن را بدانید پس اط اینکه این مکان را شناختید بهتر است برنامه ریزی کنید ، مکانی مناسب برای اقامت انتخاب کنید تا این سفر به پاتایا تایلند برای شما دلپذیر باشد.

جمع‌بندی

با نکات سفر به پاتایا آشنا شدید ، این نکات تقریبا نکاتی ضروری است که باید رعایت شود. شایان به ذکر است که در این شهر امنیت کافی برای تمای گردشگران فراهم شدن است و گردشگران می‌توانند با خیال راحت از پایاتا تایلند دیدن کنند. یکی از مراکز خرید آسیا که بزرگ‌ترین مرکز خرید محسوب می‌شود در این شهر دیدنی قرار دارد که این بازار یک مجتمع بزرگ است که دارای چندین فروشگاه است.

منبع:تاریخ ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *