بان تیلانکا _خانه وارونه در جزیره پوکت

بان تیلانکا _خانه وارونه در جزیره پوکت

بان تیلانکا (Baan Teelanka) یا خانه وارونه در آوریل ۲۰۱۴ در جزیره پوکت افتتاح شد. بان تیلانکا یکی از جاذبه های نوآورانه در جزیره پوکت است. موزه بان تیلانکا یک خانه وارونه سه طبقه ساخته شده با تکیه بر سقف آن است که با یک باغ پر پیچ و خم در حیاط خلوت آن آراسته شده است.

در آغاز، موزه بان تیلانکا توسط یک زن و شوهر سوئیس تایلندی طراحی و  مدیریت شد. این پروژه فکر کردن را به ارمغان می آورد و به بازدید کننده، نگرش و ابعاد دیگری را از یک جاذبه گردشگری ارائه می دهد و فرصت مناسبی است برای گرفتن  عکس های پر شور و هیجانی است.

بان تیلانکا _خانه وارونه در جزیره پوکت

بان تیلانکا اولین و تنها (در حال حاضر) خانه وارونه در تایلند است. این خانه وارونه ۱۳ متر ارتفاع دارد و با تخیل بالا و برجسته و بسیار دقیق ساخته شده است. وقتی وارد این خانه وارونه می شوید از سقف آن، عبور می کنید و از اتاق زیر شیروانی به طبقه دوم می رسید. شما می توانید از تمام اتاق های این خانه بازدید کنید و تنها تفاوت این است که شما این کار را در حالی که بر روی سقف راه می روید انجام می دهید!

در این خانه وارونه، سه اتاق خواب (از جمله اتاق خواب کودکان)، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام، با تمام مبلمان و دکوراسیون حلق آویز از کف و حتی ماهی های وارونه در دو آکواریوم را مشاهده خواهید کرد.

بان تیلانکا _خانه وارونه در جزیره پوکت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *