سفر در فصل زیبای بهار

بهار با این همه زیبایی و رنگی که دارد شور و اشتیاق را در تمام کارها بالا میبرد در هر شهری که باشیم هیچ فرقی نمیکند دیدن شکوفه ها روی درختان و هوای دلچسب و خوب حس نو شدن را درونمون زنده میکند. دیدن خیلی از شهرها هم در بهار از واجباتی است که باید انجامش داد. حالا برای عید و تعطییلاتی که داریم چه برنامه ای بریزیم که خیلی خوش بگذره؟
در تعطیلات عید هیچی بهتر از مسافرت کردن نیست. سفر در این فصل زیبا خیلی حال آدم رو خوب میکنه. پس حتما با برنامه ریزی و در نظر گرفتن بودجه مناسب به سفری خوب و فراموش نشدنی بروید.

گرجستان در بهار

تور گرجستان: تفلیس از شهرهایی است که بهارش واقعا زیبا و دیدینی است و میتوانید در هوای خوب و بهاری این شهر خاطراتی فراموش نشدنی و زیبا داشته باشید.

ارمنستان در بهار

تور ارمنستان: ایروان به دلیل موقعیت مکانی که دارد و در بین کوه میباشد طبیعت بی نظیری دارد و نسیم خنکی که از کوه ها میرسد هوای دلنشینی را درست میکند.

ارمنستان در بهار

استانبول در بهار

تور استانبول: استانبول چون شهر ساحلی است آب و هوایش در بهارش خیلی بی نظیر است با سفرتان به استانبول تجربه های زیادی را کسب میکنید و سفر همیشه در خاطرتان ثبت میشود.

استانبول در بهار

کیش در بهار

تور کیش: جزیره زیبا کیش که نگین انگشتری ایران است از پر گردشگر ترین مکان ها برای ایرانیان است که تفریحات و هتل های جزیره جزو به روز ترین های جهن میباشند.

کیش در بهار

مشهد در بهار

تور مشهد: دیدن حرم علی ابن موسی الرضا(ع) در اولین روز های سال نشان از سعادت و خوشبختی و شانس در سال جدید است. سال تحویل با امام رضا را از دست ندهید حال و هوای عجیبی دارد.

blank

 

مرتبط:فستیوال های گل در بهار

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *