ناژوان

مسدود شدن راه‌های ناژوان سه شنبه و چهارشنبه

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: همه راه های اصلی منتهی به مجموعه ناژوان روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای پیشگیری از وقوع حوادث چهارشنبه سوری مسدود می شود.

رسول هاشمیان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مدیریت ناژوان، برای جلوگیری از بروز حوادث در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: به همین منظور روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری تمام معابر اصلی و ورودی های ناژوان بسته خواهد شد.

وی درخصوص بستن راه های فرعی و دسترسی های محلی به ناژوان، تصریح کرد: این اقدام نیازمند حکم از مراجع انتظامی است و شهرداری اختیاری برای بستن این مسیرها ندارد.

مدیر طرح ساماندهی افزود: از ۱۲۰۰ هکتار عرصه ناژوان فقط ۳۰۰ هکتار آن یعنی ۳۰ درصد، در اختیار شهرداری اصفهان است و با کسر بخشی از رودخانه زاینده رود در این محدوده، ۵۵۰ هکتار از مجموعه ناژوان جزو اراضی و املاک مردم به شمار می رود و شهرداری در این بخش نمی تواند ممنوعیتی برای تردد کشاورزان و اهالی ایجاد کند. ضمن اینکه حدود هزار واحد مسکونی در این محدوده وجود دارد و عملا چنین کاری امکان پذیر نیست.

به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وی ادامه داد: با این وجود گشت های شهرداری در روز چهارشنبه سوری در همه بخش های ناژوان برای پیشگیری از بروز آتش سوزی یا حوادث ناشی از چهارشنبه سوری فعال خواهد بود و نظارت خواهند داشت.

هاشمیان با اشاره به محدودیت های اعمال شده برای مجموعه ناژوان با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: همه بخش های تفریحی و گردشگری ناژوان حداقل تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ تعطیل است و تنها بخش فضای سبز در اختیار شهروندان است که برای توقف شیوع ویروس از همشهریان درخواست می کنیم تا زمان رفع این مشکل، از حضور در این بخش هم خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی بخش های تفریحی ناژوان، شیفت های نوروزی همکاران ما در مجموعه هم به بازدید و نظارت محدود شده است.

منبع:ایسنا

مرتبط:

موزه صدف ناژوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *