اصفهان، غافل از گردشگری شب-آثار تاریخی اصفهان

مقتدایی: آثار تاریخی اصفهان در حال نابودی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به رییس جمهور عنوان کرد: آقای رییس جمهور آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی است.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی شما در میدان امام اصفهان به مردم قول دادید که جریان آب در داخل زاینده رود به صورت دائمی باشد، در این فرصت باقی مانده حداقل تلاش کنید که به قول خود عمل کنید، آقای روحانی شما نه تنها مدیون مردم اصفهان هستید، بلکه مدیون پرندگان مهاجری هستید که به تالاب گاوخونی می‌آمدند، خواهش من این است که کمک کنید در این فرصت باقی مانده اقدام خوبی صورت پذیرد، در حال حاضر آب شیرین شده‌ای که از خلیج فارس به فلات مرکزی رسیده است در آینده نزدیک به سیرجان و یزد خواهد رسید و آب صنعتی اصفهان نیز باید از این محل تأمین شود.

وی افزود: آقای رییس جمهور، درآمد کلی استان اصفهان کاهش پیدا کرده و این کاهش درآمد به ضرر کل کشور است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای رییس جمهور آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی است، مردم اصفهان به چه زبانی و با چه صدایی باید حرف خود را بیان کنند؟ حداقل اگر در مجلس حضور پیدا می‌کردید صدای مردم را به شما می‌رساندیم و به شما کمک می کردیم، در این فرصت باقی مانده به مجلس بیایید تا به شما کمک کنیم.

منبع:ایسنا

مرتبط:

خورشت ماست یک قرن زینت بخش سفره اصفهانی‌ها

معرفی خانه مشیر الملک اصفهان

کاخ هشت بهشت _کاخ عالم اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *