میراث‌ فرهنگی

وزارت میراث‌ فرهنگی سقف تبصره ۱۸ را در مورد استان ایلام بالا ببرد

 استاندار ایلام گفت: میراث‌ فرهنگی با بالا بردن سقف تبصره ۱۸ توجه ویژه ای به استان ایلام در صنعت توریسم و گردشگری داشته باشد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در نشست مشترک وزارت کشور و میراث‌ فرهنگی، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران ۱۴۰۰، اظهار کرد: استان ایلام به عنوان قطب اربعین از ظرفیت گسترده‌ای برای گردشگری مذهبی در کشور برخوردار است.

وی افزود: مردم ایلام به خادمی زوار اربعین حسین (ع) مفتخر هستند و هر ساله مردم استان افتخار میزبانی بیش از ۶ میلیون زائر اربعین حسینی را دارند.

استاندار ایلام ادامه داد: مردم استان همچنین میزبان زائران عراقی در سفر به مشهد مقدس هستند که نیاز است زیرساخت‌های مرز بیش از گذشته تجهیز و توسعه باید.

بهرام‌نیا با اشاره به ظرفیت های مهم توسعه ای در ایلام، یکی از ظرفیت‌های مهم بحث اربعین، ظرفیت دوم توانمندی های استان در حوزه گردشگری سلامت است که برای استفاده از این ظرفیت باید زیرساخت‌های این حوزه در استان ایجاد شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایلام با توجه به آثار باستانی فراوان ملی و طبیعی ظرفیت عمده‌ای در ارتباط با صنعت گردشگری دارد، تاکید کرد: میراث فرهنگی با بالا بردن سقف تبصره ۱۸ توجه ویژه ای به استان ایلام در صنعت توریسم و گردشگری داشته باشد.

منیع: ایسنا

مرتیط:

جنگل‌های زاگرس در استان ایلام سرطان گرفته‌اند

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *