هواپیمایی امارات

وزیر گردشگری اسرائیل: اسرائیلی‌ها مشتاق سفر به امارات هستند

وزیر گردشگری اسرائیل اعلام کرد، توافق صلح میان این رژیم و امارات بالاخره در را به روی تقویت بخش گردشگری امیدوارانه باز می‌کند به ویژه که دو طرف از لحاظ جغرافیایی به یکدیگر نزدیک هستند.

اساف زمیر، وزیر گردشگری اسرائیل در مصاحبه با روزنامه اماراتی “الرؤیة” گفت: امارات و اسرائیل تنها سه ساعت با هواپیما با یکدیگر فاصله دارند و هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و احتمالاً صلح به نفع بسیاری از بخش‌ها از جمله حوزه گردشگری و حمل و نقل هوایی خواهد بود.

وی افزود: اسرائیل فرصت‌های گردشگری بسیاری فراهم می‌کند و اسرائیلی‌ها با توجه به آنچه در مورد دستاوردهای امارات، می‌شنوند برای سفر به این کشور مشتاق هستند.

زمیر در پاسخ به امکان بازدید گردشگران اماراتی از قدس اشغالی هم گفت: می‌خواهیم همه جا به روی مسافران اماراتی باز باشد همه اماکن مذهبی و غیر مذهبی.

وی تأکید کرد: پروازهای مستقیم بین اسرائیل و امارات با تقاضای زیاد همراه خواهد بود زیرا گردشگران می‌توانند به راحتی بین دو دولت تردد کنند.

وزیر اسرائیلی با اشاره به سواحل، محیط زیست عالی و زندگی پویا در امارات، ظرفیت‌های مهم این کشور در حوزه گردشگری را ستود و گفت: اسرائیلی‌ها برای دیدن آثار و آشنایی با فرهنگ این کشور زیبا مشتاق هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و امارات، در حوزه گردشگری تفاوت‌ها و تنوع زیادی دارند، افزود: امارات به دنبال صلح است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد و این موضوع باعث تغییر کل منطقه می‌شود.

۱۳ اوت رژیم صهیونیستی و امارات عادی سازی روابط دو جانبه و توقف الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را اعلام کردند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

بیمه رایگان کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات

توقف صدور ویزای توریستی امارات برای ایرانی‌ها

هواپیمایی امارات پروازهای خود را از سر می‌گیرد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *