ونیز کوچک باکو

ونیز کوچک باکو

ونیز کوچک، شهری کوچک است که در سال ۱۹۶۰ در بلوار باکو ساخته شده است. مساحت این شهر در سال ۲۰۱۲ به ۱۰,۰۰۰ متر مربع گسترش  یافته است. این شهر دارای دو جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک است که توسط پل های سنگی زینتی به هم وصل می شوند, روی آب آرام و تمیز کانال ها، قایق هایی در حال حرکت دیده می شوند. کافه و رستوران ها و مکان های زیبای بسیاری در این منطقه وجود دارند که شما می توانید در آنها از منظره و هوای عالی و غذا و نوشیدنی لذت ببرید.

ونیز کوچک باکو

 

این رستوران ها غذای شرقی و غربی را سرو می کنند. تلاش زیادی برای مشابه بودن این پارک با نمونه واقعی صورت گرفته است و این تلاش ها  موثر واقع شده است. اگر به این شهر سفر کردید حتما از این پارک زیبا بازدید کنید.
اکنون این پارک کوچک به دو جزیره تقسیم شده است. این مینی ونیز آنقدر طبیعی ساخته شده که با وینز اصلی تفاوتی ندارد و فقط سایز آن کوچکتر شده است. سالانه توریست ها و گردشگران بسیاری از این پارک دیدن می کنند.

ونیز کوچک باکو

در این پارک هیجان انگیز می توانید با پرداخت تنها ۵ منات بر قایق هایی کوچک سوار شوید و با قایق سواری در مناظر اطراف از تماشای آنها لذت ببرید. این مکان در زمینی به مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع گسترانیده شده و دو جزیره بزرگ و چندین جزیره مصنوعی را در دل خود جای داده.

ونیز کوچک باکو

قایق سواری در این پارک حس بودن در خیابان های ونیز را برایتان تداعی می کند، جاییکه امکانات لازم برای صرف غذایی لذیذ و سپری کردن اوقاتی خوش را برایتان فراهم می آورد. به طور کلی ظرفیت قایق های این پارک ۴ نفر می باشند که دو نفر از آنها مسافر و دو نفر دیگر هدایت کننده هستند.

“ونیز باکو” که از جواهرات گردشگری جمهوری آذربایجان محسوب میشود تنها ۳ دقیقه پیاده از موزه‌ فرش فاصله دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *