چه نکاتی را پیش از رزرو تور دبی باید بدانیم؟

دبی پایتخت و بهترین شهر کشور امارات متحده است که در نیم‌قرن گذشته پیشرفت‌های فراوانی داشته و امروزه تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان شده است. این شهر به قدری لوکس و گران است که لقب شهربازی میلیاردها را گرفته است.

به گزارش ایسنا،با توجه به فاصله جغرافیایی بسیار کم این شهر تا ایران هرساله تعداد زیادی از علاقه‌مندان به گردشگری از ایران به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به موقعیت مکانی این شهر آب و هوای این شهر بسیار گرم و خشک است و به همین دلیل تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای زمستانی است.

اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می‌خواهید تور خود را رزرو کنید با ما همراه شوید تا آنچه باید پیش از رزرو تور خود بدانید را برایتان بازگو کنیم.

چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

همان‌طور که گفته شد با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر، بهترین زمان برای سفر به آن فصل زمستان و ماه‌های خنک سال است. اگر در فصول گرم سال به دبی سفر کنید گردش و تفریح برایتان بسیار سخت‌تر خواهد شد پس اگر قصد گردش و تفریح در این شهر و جاذبه‌های آن را دارید بهتر است فصول خنک سال را برای سفر خود انتخاب کنید.

البته افرادی که برای تجارت و خرید به دبی سفر می‌کنند ممکن است بهترین زمان را تابستان و یا تاریخ‌های ویژه بدانند و این بستگی زیادی به هدف شما از سفر به این شهر دارد؛ اما از نظر آب و هوایی بهترین زمان، فصول خنک سال است.

برای سفر به دبی ویزا باید داشته باشیم؟

امارات کشوری است که برای سفر به آن باید ویزا تهیه کنید و دبی که پایتخت این کشور است از این قاعده مستثنی نیست. ویزای دبی ۳ نوع توریستی، ترانزیتی و کار و تجارت است که برای سفر با تور دبی باید ویزای توریستی دبی را تهیه کنید.

برای صدور ویزا باید به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید تا آن‌ها به عنوان کفیل شما برای صدور ویزای شما اقدام کنند. برای صدور ویزای عادی و سه‌روزه ۲ روز کاری نیاز است.

مدارک موردنیاز برای ویزای دبی: پاسپورت با اعتبار – عکس

خدمات تورهای دبی

خدمات تورهای دبی عبارت‌اند از: بلیط رفت و برگشت با پرواز – اقامت در هتل با صبحانه (برخی هتل‌های اقامت با نهار را دارند.)- لیدر فارسی‌زبان – ویزای توریستی – ترانسفر فرودگاهی.

اگر درخواست خدمات بیشتر از این را دارید باید از آژانس بخواهید که خدمات اضافه‌تر را برای شما در نظر بگیرد که این امر با افزایش هزینه تور شما همراه خواهد بود.

پروازهای تور دبی

تورهای دبی هرساله با پروازهای متفاوتی برگزار می‌شود که به راحتی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

– پروازهای عربی: امارات، ایرعربیا

– پروازهای ایرانی: ایران ایر، ماهان

هتل‌های دبی

هتل‌های دبی از سطح کیفی جهانی برخوردار هستند. برای انتخاب هتل در تور دبی خود اگر نمی‌توانید هزینه زیادی را پرداخت کنید به راحتی از بین هتل‌های ۳ ستاره محل اقامت خود را انتخاب نمائید اما توجه نمائید که میزان کیفیت و خدمات تمامی هتل‌های ۳ ستاره به یک اندازه نیست.

برای انتخاب هتل خود به موقعیت مکانی آن نیز دقت نمائید. البته انتخاب محل اقامت و هتل به هدف شما برای سفر به دبی نیز ارتباط زیادی دارد اگر برای تجارت به دبی سفر می‌کنید منطقه دیره انتخاب بسیار مناسبی است و در صورتی که برای تفریح و گردش به دبی سفر می‌کنید تمامی مناطق نزدیک به مکان‌های گردشگری مناسب اقامت شما خواهند بود.

اگر می‌خواهید به مناطق مدرن دبی بروید و در مکان‌های مدرن و امروزی دبی زمان خود را بگذرانید به منطقه بردبی بروید و به راحتی و سریع به مکان‌های دیدنی دبی بروید.

برترین جاذبه‌های گردشگری دبی

تفریحات کویری دبی: سواری روی تپه‌ها، شن اسکی، موتورسواری، سندبوردینگ، شترسواری و عکاسی از کویر و طلوع و غروب آفتاب و….

تفریحات آبی دبی: اسکی دبی، دلفیناریوم دبی، آکواریوم دبی، ماهیگیری، قایق‌سواری، کشتی سواری، پارک‌های آبی، فلای برد، موج‌سواری، پاراسل و….

سازه‌های انسانی: برج الخلیفه، دبی فریم، آب‌نمای دبی، اپرای دبی، باغ گل دبی، جنگل بارانی دبی، پیست اسکی سرپوشیده دبی و….

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *