کارآفرینی گردشگری

«کارآفرینی گردشگری» در دانشگاه تهران

کنفرانس “کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری” در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دکتر غلامحیدر ابراهیم بای سلامی ـ دبیر علمی کنفرانس کارآفرینی اجتماعی با رویکرد گردشگری ـ گفت: این کنفرانس ‌در راستای تحقق اهداف راهبردی دانشگاه تهران مبنی بر مسؤولیت‌پذیری اجتماعی و ضرورت کارآفرینی اجتماعی و همچنین پیشرفت، عدالت اجتماعی و پایداری و حفظ محیط‌زیست و توسعه گردشگری در ایران، به عنوان یکی از رسته‌های اصلی این راهبرد و ساماندهی دانش و پژوهش‌ها در این خصوص و هماهنگی برای سیاست‌گذاری، آموزش مفاهیم جدید و راهبردی، برنامه‌ریزی و کمک به تدوین برنامه هفتم توسعه اقتصادی اجتماعی ایران برگزار می‌شود.

‌محورهای کنفرانس شاملِ “کارآفرینی اجتماعی و جامعه پایدار و هوشمند”، “کارآفرینی اجتماعی و گردشگری پایدار (اشتغالزایی، فقرزدایی، توانمندسازی وکاهش نابرابری) “، “توسعه مقاصد گردشگری پایدار، حفظ محیط زیست و مصرف بهینه آب”، “اقتصاد مشارکتی، نوآوری و فناوری‌های نوین در گردشگری پایدار”، “فرصت‌های کار آفرینانه در گردشگری ورزشی و سلامت” است.

‌اهداف این کنفرانس که برای نخستین‌بار از سوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، ‌کمک به ساماندهی دانش، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی، مسؤولیت اجتماعی، توسعه گردشگری پایدار و آمایش سرزمین بر اساس نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین در آستانه برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی اعلام شده است.

این کنفرانس به ریاست جهانگیر یدالهی فارسی برگزار می‌شود و غلامحیدر ابراهیم بای سلامی، دبیر علمی و  سیدمهران جوادی‌نیا، دبیر اجرایی این کنفرانس هستند.

‌آخرین زمان ارسال مقاله‌ها به این کنفرانس نیز پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است، مقاله‌ها به آدرس ایمیل Set.conf@ut.ac.ir  باید فرستاده شود. این کنفرانس قرار است ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

گردشگری فرهنگی چیست؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *