نمایشگاه آلمان

کرونا فرصت ۴ روزه نمایشگاه آلمان را ۳ ماهه کرد

نماینده یزد در نمایشگاه آی.تی.بی آلمان با بیان این که دسترسی به همه داده‌ها و اطلاعات بارگذاری‌شده در فضای این نمایشگاه مجازی برای همه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان به مدت سه ماه امکان‌پذیر است، گفت: به عبارتی نمایشگاه امسال آلمان چهار روزه نیست بلکه در قالب سه‌ماه برگزار می‎شود.

«حمید برازنده»  اظهار کرد: این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه در شهر برلین به ‎صورت مجازی و با حضور ۱۸۵ کشور کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان این که این نمایشگاه سال گذشته با همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد، گفت: نمایشگاه مذکور امسال به صورت مجازی برگزار و تا جمعه ۲۲ اسفندماه دایر بود.

این فعال گردشگری افزود: ‎دسترسی به همه داده‌ها و اطلاعات بارگذاری‌شده در فضای این نمایشگاه مجازی برای همه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان به مدت سه ماه امکان‌پذیر است و به عبارتی نمایشگاه امسال آلمان چهار روزه نیست بلکه در قالب سه‌ماه برگزار می‎شود و این مقوله، مهم‌ترین ویژگی‌ و مزیت‌ آن به شمار می‌رود.

وی در مورد ‎نمایشگاه گردشگری آلمان که از سال ۱۹۶۶ درحال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه به بورس بین‌المللی گردشگری معروف است و از مهم‌ترین رویدادهای گردشگری جهان به شمار می‌آید و امسال ۱۰ هزار غرفه از ۱۸۵ کشور در آن ‎حضور دارند که ایران نیز با یک سالن اختصاصی امیدوار است به‌زودی به روزهای پررونق گردشگری برگردد.

برازنده با بیان این که ‎امسال ۲۸ دفتر خدمات مسافرتی و شرکت گردشگری در فضایی به نام ایران حضور دارند، گفت: قرار است با معرفی محصولات متنوع از جاذبه‌های گردشگری همچون طبیعت، سلامت و درمان، زیارت، فرهنگ و تاریخ، بومگردی، صنایع دستی و خدماتی چون هتل و ناوگان حمل و نقل هوایی و ریلی و عرضه تورهایی با قیمت‌های مناسب و ارزان، ایران را دوباره به فهرست مقاصد سفر آژانس‌ها و گردشگران بین‌المللی برگردانند.

این فعال گردشگری با اشاره به اولین برگزاری مجازی این نمایشگاه بین المللی تصریح کرد: این نمایشگاه ۵۵ ساله که اولین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود در راستای آشناسازی افراد با طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه صنعت گردشگری تصمیم دارد تا به معرفی شرکت‌های گردشگری جهان بپردازد و این فرصت ویژه را برای مشتاقان و فعالان بخش گردشگری فراهم کند تا افراد بتوانند علاوه‌ بر معرفی خدمات خود، خدمات دیگر شرکت‌ها را بررسی و با آن‌ها تعامل کنند.

به گفته وی این فعال گردشگری که به‌ عنوان کارگزار تخصصی خدمات گردشگری یزد و تنها نماینده از استان یزد در نمایشگاه حضور دارد، به معرفی ۲۲ نوع تور تخصصی نظیر تورهای تاریخی، ماجراجویانه، طبیعت‌گردی، کویرنوردی، سلامت و درمان، بانوان، شکار، غذا و خوراک، حیات‌وحش، نجوم، کلاسیک، عشایر و سایر موارد می‌پردازد و با معرفی تورها و خدمات خود به هفت زبان، در قالب کتابچه مجازی، بروشور، پوستر و کلیپ‌، آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران بین المللی است.

برازنده افزود: علاقه‌مندان به صنعت گردشگری می‌توانند  به آدرس yun.ir/itbcom  مراجعه کرده و از غرفه شرکت سفرهای رادینا بازدید کنند.

فعال گردشگری و تنها شرکت کننده یزدی نمایشگاه مجازی ITB برلین به عنوان بزرگترین نمایشگاه گردشگری جهان در پایان تصریح کرد: در آخرین سال برپایی حضوری این نمایشگاه یعنی سال ۲۰۱۹ حدود ۱۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

نقطه ضعف مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان!

نمایش مجازی ایران در نمایشگاه آلمان و چین

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *