گردشگری همدان

گردشگری اولویت دوم یا دهم همدان؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آبرومند کردن ورودی‌های شهر تاکید کرد و گفت: متاسفانه صنعت گردشگری نه تنها اولویت دوم همدان محسوب نمی‌شود بلکه اولویت دهم هم نیست.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اینکه استاندار تاکنون جلسه‌ای با فعالان حوزه گردشگری برگزار نکرده است نشان می‌دهد اهتمام جدی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز ظرفیت‌های گردشگری همدان برای مردم به درستی معرفی نشده است، بیان کرد: باید تدابیری درباره معرفی همدان انجام شود که انجام نشده و به همین دلیل بسیاری از ظرفیت‌های شهر معطل مانده است.

فلاحی با بیان اینکه با راه اندازی کنارگذر غربی بسیاری از خودروها دیگر داخل شهر نمی‌شوند، افزود: اگر ظرفیت‌های گردشگری همدان به گردشگران معرفی شده بود امروز فرودگاه همدان تعطیل نبود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌های مغفول زیادی در بخش کشاورزی و گردشگری در استان وجود دارد که می‌تواند باعث رونق گردشگری کشاورزی شود و به عنوان نمونه سیر همدان یکی از این موارد است اما اهتمامی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت مطرح کرد: طرح پیشنهادی به شهرداری ارائه داده‌ایم که بر اساس آن ورودی‌های شهر را آبرومند کنند و ضمن زیباسازی ورودی‌ها، برای راه اندازی مجتمع‌های فرهنگی، رفاهی، اقتصادی در این نقاط تدابیری بیندیشند چراکه این اقدام در زمینه معرفی ظرفیت‌های استان، ایجاد اشتغال‌زایی و درآمد برای شهرداری موثر است.

منبع: ایسنا

مرتبط:

رویکرد برنامه‌های کلانِ همدان ضد گردشگری است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *