چادر-مسافرتی-معلق

یک شب اتراق در چادری معلق

چادر مسافرتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات کمپینگ است و از اهمیت خاصی برخوردار است.

بطری آب با درب شمارشگر یکی از چیزهایی که این روزها طرفداران زیادی دارد و کم‌وبیش از ضروریات هر کمپینگی به حساب می‌آید، «ننو» است. خوشبختانه، می‌توانید از میان ده‌ها برند مختلف ننوی مورد نیاز خود را از میان صدها طرح و رنگ انتخاب کنید. اما شاید این خبر برای شما جالب باشد که چادرهای معلق هم راه خود را به بازار باز کرده‌اند و در ۵ سالی که از حضورشان می‌گذرد نظر بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

این چادرها شاید مانند ننوها قابلیت تاب خوردن نداشته باشد اما ویژگی‌های خوب و کاربردی آن‌ها کافی است تا نظر هر عشق سفری را به خود جلب کند. تریپاد کمپر (TreePod Camper) نام تجاری یکی از همین پیشروان ساخت چادرهای معلق است که به تازگی دست به طراحی یک چادر معلق شیک و تا اندازه‌ای متفاوت زده است.

blank
تریپاد کمپر با به همراه داشتن چادر معلق «تریپاد کمپر» در سفرهای ماجراجویانه خود در دل طبیعت ایمن و خشک بمانید. داشتن فضای کافی برای دو نفر و البته لوازم سفری که به همراه دارند، این چادر را گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران سفر به سرزمین‌های ناشناخته کرده است. به خاطر طراحی ویژه‌‌اش، حتی زمانی که در جنگلی مرطوب چادر می‌زنید تریپاد کمپر شما را کاملا خشک نگه می‌دارد. علاوه بر این، از ورود هر گونه حشرات و حیوانات کوچک موذی جلوگیری می‌کند. بنابراین، دیگر لازم نیست روی زمین و صخره‌های سخت و گاها نمناک خوابی ناآرام داشته باشید آسایش و خیالی راحت را با تریپاد کمپر تجربه کنید.
چادر مسافرتی در این چادر، هر فرد درب اختصاصی خود را دارد؛ در نتیجه ورود و خروج راحت‌تر از چادرهای طراحی شده با یک درب خواهد بود. حتی یک شبکه تقسیم اختیاری در چادر تعبیه شده است تا در صورت تمایل محل خواب دو نفر را از هم جدا کند. درب و پنجره توری چادر از پانل‌های  مقاوم در برابر شرایط بد هوا تشکیل شده‌اند که هم می‌توانید در شرایط بد آب و هوای بسته نگه دارید یا برای تهویه هوای داخل چادر باز بگذارید. همچنین، نوارهای درزگیر چادر از نفوذ رطوبت به درون چادر جلوگیری می‌کنند. اما آنچه این چادر از سایر چادرهای معلق متمایز می‌کند این است که تریپاد کمپر تنها از یک نقطه معلق می‌ماند و همین مسئله نصب و جمع کردن آن را راحت‌تر کرده است.
چادر مسافرتی خیلی ساده و راحت، کافی است یک شاخه محکم پیدا کنید و چادر را به آن وصل کنید. قاب آلومینیومی قوی با دیواره‌های خارجی مستحکم کششی از ویژگی‌های مهم و قابل توجه این چادر به حساب می‌آیند. تریپاد به راحتی قابلیت تحمل وزنی معادل ۲۲۷ کیلوگرم را دارد و طول و عرض آن به ترتیب ۲ متر و ۱متر و ۳۰ سانتی‌متر هستند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *