سفر به ماسال-عروس گیلان

آیا از عروس گیلان و بهشت‌های زمینی خبر دارید؟

در بین استان‌های شمالی کشور، استان گیلان با مردم شیرین‌زبان گیلکی در بین مردم بیشتر شهرت دارد. این بخش از شمال کشور در دل خود چند بهشت زمینی دارد که یکی از آن‌ها به عروس گیلان مشهور است!

 اگر دوست دارید که امسال بعد از پایان اپیدمی کرونا برای سفر به این منطقه بروید، توصیه می‌کنم که این متن را ابتدا مطالعه کنید تا بتوانید در این زمینه اطلاعات کافی برای تصمیم‌گیری داشته باشید!

ماسال، بهشت گمشده‌ی ایران

ماسال یا بام سبز ایران، یکی از زیباترین شهرهای استان گیلان است که دارای چندین منطقه‌ی دیدنی و بکر است! اگر با ماشین به سمت ماسال حرکت کنید، متوجه خانه‌های روستایی در اطراف می‌شود و اگر این خانه‌ها را بگذرانید با یک آبشار بلند و زیبا روبرو می‌شوید! درختانی که به‌صورت عمودی در دل کوهستان سبز شده‌اند و چشم را از دوردست‌ها نوازش می‌دهند!

این منطقه دارای بهترین رستوران‌ها، مناطق تفریحی و … است! شما می‌توانید برای دیدن غار آویشو، روستای اولسبنگاه، آبشار رامینه و … این شهر را انتخاب کنید. بهتر است قبل از حرکت و شروع یک سفر بی‌نظیر، حتماً در مورد مکان و محل اقامت خود فکر کرده باشید! احتمالاً می‌پرسید که چگونه باید این کار را انجام دهید و نزدیک این مکان‌های دیدنی خانه یا ویلا اجاره کنید؟

اکثر افراد دوست دارند که با اجاره ویلا در ماسال سفر خود را شروع کنند و ادامه دهند، اما شما می‌توانید کلبه چوبی، ویلای جنگی و حتی اقامتگاه کوهستانی در این شهر برای اقامت پیدا کنید. شاید می‌پرسید که من جایی نمی‌شناسم، چطور باید اقامتگاه خود را از قبل رزرو کنم؟

یکی از راه‌حل‌ها این است که شما از سامانه‌های معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی مانند سپنجا کمک بگیرید. این سامانه به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن، بهترین اقامتگاه که با شرایط و بودجه‌ی مالی شما هماهنگ است را در ماسال پیدا کنید. در نظر بگیرید که حدود قیمت اجاره ویلاهای در ماسال از ۹۰ هزار تومان تا ۶۵۰ هزار تومان است.

blank

فومن، شهر مجسمه‌ها و سبز گیلان

فومن یکی از شهرستان‌ها و شهرهای زیبای گیلان است که به شهر سبز و عروس گیلان معروف است! این شهر که در یک منطقه کوهستانی و کوهپایه‌ای واقع ‌شده است، جزو قدیمی‌ترین شهرهای شمالی است که تاریخ پرفرازونشیبی طی کرده است. اگر دوست دارید که دیدنی‌های این شهر را از نزدیک ببینید، بار سفر را ببندید، اما کمی صبر کنید تا محل اقامت شما در این شهر مشخص شود!

همه‌ی ما از سفر کردن لذت می‌بریم، اما شاید تا به ‌حال توجه نکرده‌اید که محل اقامت شما تا چه اندازه روی تجربه‌ی سفر شما تاثیر می‌گذارد! افراد زیادی هستند که به سفر می‌روند، اما در اقامتگاه نامناسبی اسکان دارند که همین موضوع باعث می‌شود، تمامی خاطرات شیرین سفر خود را با تلخی یاد کنند.

شما می‌توانید با کمک یک سامانه معتبر اجاره ویلا، باغ و اقامتگاه مانند سپنجا به‌راحتی در بین تمامی اقامتگاه‌هایی که در این شهر وجود دارند، جستجو کنید. این سامانه به شما کمک می‌کند که خیلی راحت، عکس‌های تمامی ویلاهای فومن را ببینید و خودتان بر اساس اطلاعاتی مانند امکانات، تعداد نفرات ظرفیت، تعداد اتاق‌خواب و … انتخاب کنید!

اگر نگران هزینه‌های سفر خود هستید، باید بگوییم که یکی از کارهای خوب این سامانه، ارزان‌تر و راحت‌تر کردن سفر است! این سامانه به‌خوبی تمام تلاش خود را کرده که با ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها، باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها و دادن اطلاعات جامع و کاربردی به مخاطب، سفر کردن را بدون دغدغه و نگرانی برای شما به ارمغان بیاورد. در نظر داشته باشید که قیمت اجاره ویلا در فومن از ۸۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

سفر به لاهیجان، فومن و وشمه‌سرا

بندرانزلی، عروس شهرهای ساحلی گیلان

بندرانزلی به عروس شهرهای ساحلی و عروس گیلان معروف است! این شهر که پر رفت و آمدترین شهر در بین شهرهای گیلان است، اما کمتر کسی است که در مورد جاذبه‌های آن خبر داشته باشد. بندر انزلی برای کسانی که به دنبال یک آب‌وهوای خوب هم هستند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

از جمله جاهای دیدنی بندر انزلی می‌توان به تالاب انزلی، بلوار ساحلی، کاخ‌موزه نظامی، میدان حافظیه، برج ساعت، کاخ میان پشته، موج‌شکن و … اشاره کرد. اگر شما هم این شوق را دارید که هرچه زودتر این جاذبه‌های گردشگری را از نزدیک ببینید، باید به شما بگوییم که آیا برای محل اقامت در این شهر فکر کرده‌اید؟

اجاره ویلا در بندر انزلی یکی از شیوه‌های بسیار رایج و پرطرفدار در این شهر است که باید به آن توجه کنید. در این زمینه کمک گرفتن از سامانه معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا، مطمئن‌ترین راه است. در این سامانه شما قادر هستید به بهترین و راحت‌ترین شکل اقدام به جستجو از بین ویلاهای بندر انزلی کنید.

اگر دوست داشته باشید که ویلای شما ساحلی باشد، باید به شما بگوییم که هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، کمی گران‌تر است، اما با هر تنوع قیمتی در این شهر ویلا برای اقامت وجود دارد! محدوده قیمت اجاره ویلا در بندر انزلی از ۱۲۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. آیا آماده سفر هستید؟

بندر-انزلی

منبع:ایسنا/سپنجا

مرتبط:چشمه های آب معدنی ناشناخته گیلان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *