غار علیصدر

اتصال غار علیصدر به کتله خور، کبودراهنگ را از رکود اقتصادی خارج می‌کند

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی درباره ظرفیت‌های بخش شیرین سو اشاره به مر کز انیسیتو پاستور، غار کتله خور و تالاب شیرین سو کرد و گفت: می‌توان با به کار گیری ظرفیت غار کتله خور و اتصال آن به غار علیصدر شهرستان کبودراهنگ را از رکود اقتصادی خارج کرد.

فتح اله توسلی امروز در شورای اداری بخشداری شیرین سو افزود: با بهره گرفتن از هر کدام از این ظرفیت‌ها می‌توان فرصتی برای جذب گردشگر ایجاد کرد چرا که امروزه صنعت گردشگری در دنیا پردرآمدترین حوزه را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: پذیرفتنی نیست که مردم بخش شیرین سو مسافت نزدیک به یک ساعت شهر کبودراهنگ را برای انجام کار اداری و بانکی طی کنند و مدیران اجرایی باید به موضوع استقرار ادارات در بخش شیرین سو بیش از این بها دهند.

توسلی تأکید کرد: همه توان خود برای را ارتقاء مناطق محروم به کار خواهم گرفت تا در حد مسؤلیت خود خدمتی در خور شأن مردم شهرستان ارائه دهم.

بخشدار شیرین سو نیز گفت: نبود اداراتی مانند کمیته امداد ، بنیاد مسکن، بهزیستی و آموزش و پرورش مشکلاتی را برای مردم بخش شیرین سو ایجاد کرده که از نماینده درخوست پیگیری داریم.

منصور جمالی به اهمیت طرح گردشگری تالاب شیرین سو برای ایجاد اشتغال مردم منطقه اشاره کرد و افزود: نیاز است برای ایجاد امکانات گردشگری ورود جدی صورت گیرد تا بتوان گردشگران استان را جذب کرد.

وی استقرار ادارات کمیته امداد ، بنیاد مسکن،  بهزیستی، شعب بانک در سطح شهر، احداث جایگاه cng، برای  بهسازی و آسفالت معابر روستاها را از نیاز های این بخش برشمرد.

جمالی از نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خواست مشکلات صدور مجوز معدن آقداق، مشکلات آنتن دهی سطح بخش، احداث راهدارخانه، مشکلات مجتمع آبرسانی بشیک تپه و حوزه آب شرب روستایی، موضوع فاضلاب شهر شیرین سو، استقرار اداره آموزش و پرورش و احداث پاسگاه انتظامی چالو را در اولویت پیگیری‌های خود قرار دهد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

غار علیصدر _طولانی‌ترین غار آبی دنیا

غار کتله خور _اولین غار آهکی جهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *