دهکده سلامت البرز

دهکده سلامت البرز آماده خدمات دهی به بیماران کرونایی شد

یکی از مدیران موسسه محب سلامت پارس گفت: دهکده سلامت البرز آماده خدمات دهی به بیماران کرونایی ایتان البرز در دوران نقاهت آنان شده است.

مهدی عرب چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:  اکنون مجموعه دهکده سلامت البرز درمنطقه برغان برای ۳۰۰ بیمار کرونایی مهیا شده است.

وی اظهار داشت که این دهکده مشکل تامین تخت را داشت که طی درخواستی  با موافقت و نظر مثبت استاندار البرز تامین و آماده خدماتی دهی به بیماران کرونایی در دروان نقاهت شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه و دهکده سلامت و گردشگری در منطقه برغان استان البرز برای دوران نقاهت بیماران ریوی و ارتوپدی آماده شده بود که با شیوع  بیماری ویروسی کرونا این مجموعه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

عرب گفت: مجموعه دهکده سلامت و گردشگری استان البرز با پیش بینی تیم هایی متشکل از پزشکان ، پرستاران و کمک بهیار آماده ارایه خدمات به بیماران کرونایی است.

عرب گفت: این مجموعه قرار بود در اردیبهشت ماه سال۹۹ بهره برداری برسد که با توجه به ضرورت امر درمان بیماران کرونایی دراین زمینه خدمات دهی خود را آغاز کرده است.

در سالیان اخیر، بیمارستانها از مکانی هولناک به محلی شناخته شده و بسیار حرفه ای در همیاری به پزشکان از طریق توجه به طبیعت، به منظور مقابله با بیماریهای روحی و تنش های آزاردهنده بیماران و همراهان آنان، تغییر چهره داده اند.

از سوی دیگر امروزه اولویت سلامت از امور درمانی به امور پیشگیری نظیر چکاپ، ماساژ، آب درمانی  تغییر یافته است.
موسسه محب در راستای رسالت خود ، اقدام به احداث نخستین دهکده سلامتی کشور در منطقه خوش آب و هوای برغان کرده است.

موسسه حمایت از بیماران (محب)، مؤسسه غیرانتفاعی در حوزه درمان در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد که با هدف “سلامتی برای همه” از روش های نوین، به توسعه خدمات درمانی مطلوب برای جامعه ایرانی می پردازد.

از این موسسه به عنوان سازمان نمونه غیر دولتی حامی پژوهش و کارآفرین برتر ملی تقدیر شده است. این موسسه با نگرش مشارکت بین ۲ بخش دولتی و خصوصی و با بهره گیری از نقاط قوت هر ۲ بخش بستر مناسبی را جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب، فراهم کرده و توانسته است در جلب رضایت بیماران گام های موثری را بردارد.

موسسه محب سلامت پارس طی نامه ای به استاندار البرز اعلام داشته بود در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز بویژه تخت  از آمادگی برای پذیرش دوران نقاهت و قرنطینه ۳۰۰ بیمار برخوردار است.

در نامه  این موسسه به استاندار البرز آمده بود که این موسسه آمادگی تامین غذای بیماران به مدت یک ماه ، نیروی تخصصی پرستاری ، بهیاری ، پزشکی از داوطلبان شاغل در محب را دارد

منبع:ایرنا

منبع:

آمادگی هتلداران گیلان در نقش پشتیبان بیمارستانها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *