متل-قو-سفرهای تابستانی

شمال ایران و شهرهای زیبایش

گردشگران داخلی و همچین توریست‌های خارجی برای یک‌بار هم که شده یکی از شهرهای شمالی ایران را برای مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند . ما می‌خواهیم سه شهر پر طرفدار گردشگری ایران را معرفی کنیم.

می‌توان گفت بسیاری از گردشگران داخلی و همچین توریست‌های خارجی برای یک‌بار هم که شده یکی از شهرهای شمالی ایران را برای مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند. ما می‌خواهیم سه شهر پر طرفدار گردشگری ایران را معرفی کنیم. می‌دانید این سه شهر زیبای شمال ایران کدامند؟

زیبایی‌های شمال ایران را بشناسید

برای رسیدن به شهرهای شمالی ایران و استان مازندران مسیرهای مختلفی ساخته شده. جاده هراز پر پیچ و خم، جاده فیروزکوه زیبا و جاده چالوس بی‌مثال.

این‌بار از جاده چالوس پیش می‌رویم. برای دسترسی به این جاده زیبا کافیست به کرج بروید و از آنجا تابلو چالوس را دنبال کنید. اگر در فصل سرد عازم این جاده هستید حتماً تجهیزات زمستانی به‌همراه داشته باشید و با باک پر به جاده بزنید.

جاده چالوس و رانندگی در این مسیر می‌تواند بسیار لذتبخش باشد. با آرامش رانندگی کنید و دیدنی‌های این راه پر پیچ و خم و سرسبز و گاهی مه آلود و برفی را تماشا کنید. مسافرت شما به زیباترین شهرهای شمالی ایران آغاز شده است.

در مسیر جاده چالوس شما از روستاها و بخش‌های زیادی می‌گذرید. منطقه کندوان و سیاه بیشه و در آخر میدان معروف مرزن آباد که مرکز خرید سوغات شمال است. در امتداد جاده حرکت کنید و به شهر زیبای چالوس برسید. اما در این مقاله مقصد ما چالوس نیست. از چالوس به سمت غرب بروید. ما این‌بار می‌خواهیم در مورد شهرهای پرطرفدار و زیبای نمک آبرود، متل قو و رامسر صحبت کنیم.

شمال

مناطق دیدنی نمک آبرود

بعد از چالوس اولین منطقه‌ای که می‌بینید نمک آبرود است. شهری با کوه‌های جنگلی و ساحلی زیبا و مجتمع اقامتگاهی، تفریحی و توریستی پر طرفدار. نمک آبرود مقصد گردشگری بسیاری از مسافران شمالی کشور است که جز شهرهای زیبای شمالی ایران است. نمک آبرود دارای مناطق دیدنی و گردشگری بسیاری است.

یکی از محبوب‌ترین مناطق دیدنی نمک آبرود تله کابین نمک آبرود است که هر هفته شاید میزبان هزاران نفر از مسافران داخلی و خارجی باشد. تله کابینی که در میان کوه‌های جنگلی اوج می‌گیرد و شما می‌توانید بر فراز کوه‌ها نظاره‌گر دریای بی‌کران خزر باشید.

از دیگر امکانات تفریحی نمک آبرود می‌توان به سورتمه مجتمع تفریحی، باشگاه پینت بال در جنگل، تفریحات آبی هیجان انگیز، سایت پرواز با هواپیماهای دو نفره و همچنین موتورسواری با موتورهای چهارچرخ نام برد. هر کدام از این تفریحات هیجان خاص خود را دارند و در آب و هوای فوق العاده نمک آبرود می‌توانند لحظات بسیار خوشی را برای شما عزیزان بسازند.

اجاره ویلا در نمک آبرود

برای اجاره ویلا در نمک آبرود نیازی نیست نگران باشید. افراد بسیاری را در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر می‌بینید که با تابلوی اجاره ویلا در دست جلوی شما را می‌گیرند و ویلاهای خود را به شما معرفی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر قبل از مسافرت خود و به‌صورت اینترنتی ویلای دلخواه خود را رزرو نمایید.

شمال

مناطق دیدنی متل قو

از نمک آبرود خارج شوید و بازهم به سمت غرب برانید. با رانندگی کمتر از ۱۵ دقیقه برج‌های عظیم زاده متل قو را خواهید دید. به شهر متل قو (سلمانشهر ) خوش آمدید. متل قو را می‌توان مرکز تفریحات آبی شمال ایران دانست. در پلاژ ساحلی کنار برج‌های دو قلوی متل قو می‌توانید جوانان و خانواده‌هایی را ببینید که سوار بر موتورهای چهارچرخ در ساحل موتورسواری می‌کنند و یا افرادی را ببینید که جلیقه نجات بر تن کرده‌اند و خود را برای استفاده از تفریحات آبی آماده می‌کنند. جت اسکی هیجان انگیز و لذت لغزیدن بر روی امواج دریا، پاراسل دوست داشتنی که از ارتفاعی زیاد ترکیبی از کوهستان جنگلی و دریای زیبای خزر را ببینید و قایق سواری و حس دلنشین باد و قطره‌های آب بر روی پوست صورتتان. متل قو یعنی ادغام آرامش و هیجان در طبیعتی زیبا.

اجاره ویلا در متل قو

متل قو را می‌توان جز شهرهای تازه ساز و بسیار مدرن شمالی ایران دانست. ویلاهای لوکس در این منطقه به نسبت دیگر شهرهای شمالی ایران تعداد قابل توجهی دارد. اما نگران قیمت‌هایش نباشید.

مناطق دیدنی رامسر

به آخرین شهر شمالی و در غربی ترین نقطه استان مازندران رسیدیم . شما بعد از گشت و گذار در نمک آبرود و تخلیه هیجانات خود در متل قو حتماً نیازمند آرامش و لذت بردن از طبیعتی بکر هستید . رامسر را به واقع می‌توان جواهری زیبا و چشم نواز در میان دیگر شهرهای شمالی ایران دانست . یکی از شهرهای زیبای شمال ایران رامسر است. با طبیعتی بکر، کوه‌های پوشیده شده از درختان و گیاهان زیبا، مناطق دیدنی و ییلاق‌های دست نخورده و ساحلی تمیز و رویایی؛ رامسر منتظر شماست.

تله کابین زیبای رامسر نیز یکی دیگر از مجتمع‌های تفریحی پر طرفدار شمال ایران است. وجود هتل بام سبز رامسر در بالای کوه‌ها و اقامت در آن می‌تواند بسیار دلپذیر باشد. مسیر دسترسی به این هتل از طریق تله کابین است که از میان کوه‌های جنگلی و پر درخت که همراه با صدای پرندگان و زوزه‌های بادی که در میان شاخ و برگان می‌پیچد؛ می‌گذرد.

از معروف‌ترین مناطق که در نزدیکی شهر رامسر قرار گرفته‌اند می‌توان به روستای زیبای جواهرده و جنگل دالخانی اشاره کرد که هرکدام زیبایی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

شمال

منبع:آنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *