خراسان شمالی

۱۱۵ جاذبه گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: در یک ماه اخیر و به علت شرایط به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا و لغو سفرها، بستر معرفی و تبلیغ بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری استان در فضای مجازی فراهم شد.

علی کاظمی اظهار کرد: با معرفی جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی استان در فضای مجازی، امیدواریم در دوران پسا کرونا بتوانیم میزبان گردشگران باشیم.

وی افزود: خراسان شمالی با بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ و آیین‌های اقوام مختلف است.

کاظمی بیان کرد: صفحه اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/nkh_cthh ازجمله بسترهایی است که در فضای مجازی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان فراهم شده است و روزانه بیش از هزار بازدیدکننده دارد.

وی گفت: این محتواها با هشتگ #سفر_مجازی در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا با سفر مجازی به دیدن زیبایی‌های استان بروند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مناطق و جاذبه‌های گردشگری استان را در قالب فیلم، تصویر و نوشتار در فضای مجازی به نمایش بگذاریم و هم‌وطنان آشنا شوند و برای برنامه‌ریزی سفر خود بعد از مهار کرونا این استان را به‌عنوان مقصد انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مشاغل مرتبط با گردشگری با شیوع ویروس کرونا با آسیب جدی مواجه شدند، اظهار کرد: تخصیص اعتباراتی برای جبران خسارت زیرساخت‌های گردشگری کشور از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حال پیگیری است.

منبع:ایسنا

مرتبط:تور مجازی به ۴ مقصد گردشگری در خراسان رضوی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *