هتل کپسولی‌های جالب در دنیا

هتل کپسولی ‌های جالب در دنیا را بشناسید

اقامت در یک اتاق بسیار کوچک و ساده، می‌تواند برای برخی‌ها یک تجربه جالب و برای بعضی دیگر یک اتفاق ناخوشایند باشد. با هم ببینیم هتل‌های کپسولی معروف دنیا چه شکل و شمایلی دارند.

اگر خود را یک مینیمالیست می‌دانید، هتل کپسولی می‌تواند یک گزینه مناسب برای تجربه استراحت در تعطیلات باشد. هتل‌های کپسول تنها امکانات اولیه و ساده‌ای را که در هنگام تعطیلات به آنها نیاز پیدا می‌شود، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کپسولی‌ها در حقیقت یک هتل نیستند، بنابراین نباید انتظار یک هتل را از آنها داشت. این هتل‌ها به روش خاص خود راحت، شیک، براق، خنک و ارزان هستند. زندگی در یک هتل کپسولی برای کسانی که از درهم و برهم بودن اطراف رنج می‌برند، می‌تواند یک تجربه جالب باشد. در اینجا ۹ مورد از جالب‌ترین هتل‌های کپسول در سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

نونزهاستل در تایلند

طراحی مدرن و روستایی هتل نونزهاستل، واقع در کشور تایلند، مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کپسول‌ها منظم، جادار و مجهز به کلیه امکانات اولیه هستند. هتل دارای دو نوع کپسول یک نفر و دو نفره است و بر روی پشت بام آن رستورانی مشرف به دریا ساخته شده است تا مسافران در صورت تمایل بتوانند از آن استفاده کنند.

هتل کپسولی‌های جالب در دنیا

هتل لوندر در سنگاپور

این هتل در سنگاپور با بهره‌گیری از عناصر الهام بخش در سراسر کشور تزئین شده است تا طراحی داخلی کاملاً عجیب و جوانی داشت باشد. این هتل به شکل مستقیم به فرودگاه لوندر متصل شده است و در بین افرادی که برای انجام فعالیت‌های شغلی و اوقات فراغت به آنجا سفر می‌کنند، بسیار محبوب است.

هتل آستیل در ژاپن

این هتل کپسولی در اوزاکای ژاپن دارای اتاق‌های غیرسیگاری،  قفل، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه نمایش مسطح و اصولا همه چیزهایی است که می‌توان برای داشتن امنیت فوق‌العاده در نظر گرفت. مسافران می‌توانند اشیا ارزشمند و مدارک مهم خود را در یک مخزن کوچک امن قرار دهند.

هتل جعبه خواب در مسکو

مسافرانی که قصد گذراندن شب در یک اتاق کوچک و بسیار ساده را دارند، هتل جعبه خواب در مسکو گزینه مناسبی است. این هتل از طراحی ساده و منظمی برخوردار است، بنابراین نباید انتظار داشت که دارای وسایل هنری و دیوارهای نقاشی شده باشد.

هتل کپسولی‌های جالب در دنیا

 

هتل اوربن پاد در بمبئی

هتل اوربن پاد در بمبئی در نزدیکی یک دریاچه قرار دارد. در اتاق‌های کپسولی یک تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، امتیاز شارژ وسایل برقی و یک کمد قفل‌دار وجود دارد. اتاق‌ها راحت، دنج و تمیز هستند، بنابراین می‌توانند مشتریان را راضی نگهدارند.

هتل کتاب و تختخواب در توکیو

برای مسافرانی که عاشق کتاب خواندن هستند، هتل کپسولی کتاب و تختخواب باید مقصد تعطیلات رویایی آنها باشد. این هتل با مضمون کتابفروشی، هزاران کتاب برای خواندن و خرید توسط مسافران دارد که بسیار چشمگیر است. این هتل دارای دو نوع اتاق «جمع و جور» و اتاق «استاندارد» است، آیا شما هم تمایل دارید در یک قفسه کتاب بخوابید؟

هتل بلوک در لندن

هتل بلاک در لندن از اتاق‌هایی با فضای کاملاً کافی در حد یک اتاق خواب مناسب تشکیل شده است. خیلی جالب است این کپسول دنج در چند قدمی فرودگاه قرار دارد، بنابراین برای کسانی که نیاز به مکانی برای استراحت بین پروازها دارند، بهترین است. سیستم کنترل آب و هوا پیشرفته و اتاق‌های مرطوب به مسافران احساس آرامش و راحتی می‌دهد.

هتل کپسولی‌های جالب در دنیا

هتل کابانا در ژاپن

هتل کابانا برای هر کسی که به دنبال استراحت بعد از یک پرواز طولانی است، می‌تواند تختخواب‌هایی با فضای دنج و راحت را در اتاق‌های مرتب و کم حجم ارائه دهد. این هتل کپسولی همچنین دارای یک نوار روباز روی پشت بام است و مسافران می‌توانند در حالی که مشغول نوشیدن یک استکال چای یا قهوه هسستند از منظره شهر لذت ببرند.

هتل جین در نیویورک

اتاق‌های این هتل کپسولی در نیویورک با الهام از محفظه‌های یک قطار قدیمی مدرسه ساخته شده است. فضای داخلی دنج چوبی این احساس را در مسافران ایجاد می‌کند که واقعاً در یک محفظه قطار سفر می‌کنند. هتل مشرف به رودخانه هادسون است و منظره بیرونی از داخل اتاق‌ها  بسیار جذاب خواهد بود.

منبع: scoopwhoop

مرتبط:

مهندسی معکوس هتل‌های کپسولی در کشور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *