سورتمه‌سواری-گرگان

احداث سایت سورتمه‌سواری در شهر گرگان

شهردار گرگان به آغاز عملیات اجرایی سایت سورتمه‌سواری در منطقه گردشگری هزارپیچ هم اشاره و گفت: مقدمات ایجاد این سایت در هزارپیچ فراهم شده و به زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری گرگان و تاکید بر ضرورت فعال‌ کردن این ظرفیت‌ها از سوی مدیریت شهری اظهارکرد: سعی کردیم در اجرای پروژه‌های گردشگری از ظرفیت همه مناطق شهر استفاده کنیم و برای همین امروز شاهدیم بعضی از پروژه‌های مهم و اثرگذار شهر در مناطق حاشیه و کمتر برخوردار در حال اجرا است.

وی یکی از خواسته‌های شهروندان گرگانی را احداث شهربازی مدرن دانست و گفت: پروژه مرکز تفریحات و شهربازی گرگان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا پایان امسال کلنگ‌زنی می‌شود و فاز نخست آن سال آینده به بهره‌برداری خواهدرسید.

شهردار گرگان به آغاز عملیات اجرایی سایت سورتمه‌سواری در منطقه گردشگری هزارپیچ هم اشاره و عنوان کرد: مقدمات ایجاد این سایت در هزارپیچ فراهم شده و به زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

دادبود افتتاح خیابان غذا در دی‌ماه، احیای بافت تاریخی گرگان و کف‌سازی محدوده سرچشمه تا نعلبندان و ایجاد تغییرات در مبلمان شهری را از دیگر پروژه‌های گردشگری در شهر گرگان برشمرد و با بیان اینکه گسترش فضای سبز شهری از اولویت‌های شهرداری است، گفت: تا پایان امسال سه پارک محله‌ای که کارهای اجرایی آن رو به اتمام است در گرگان افتتاح می‌شود.

وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم در شهر گرگان که می‌تواند سبب توسعه حمل و نقل عمومی شود را راه‌اندازی خطوط BRT دانست و و افزود: مشاور طرح مورد نظر را تهیه کرده و در حال حاضر موضوع در شورای ترافیک استان مطرح است و در صورتی که بتوانیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

شهردار گرگان گفت: مسیرهای مختلفی از سوی مشاور برای راه‌اندازی خطوط BRT پیشنهاد شده که مسیر فتحه‌باغ به سمت میدان مفتح، خیابان جمهوری، میدان شهرداری، جرجان تا نصرآباد در اولویت قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *