بوشهر

ادامه پلمب تاسیسات گردشگری غیر مجاز در بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از تداوم روند پلمب خانه های مبله در استان بوشهر تا پایان سال خبر داد.

محمدحسین ارسطوزاده با بیان اینکه خانه های مبله پس از بحران کرونا برای اخذ مجوز اقدام کنند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند، افزود: این روند پلمب برای تمامی تاسیسات گردشگری غیر مجاز تا پایان سال وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغیه های وزارت کشور در جهت ساماندهی تاسیسات گردشگری و علی الخصوص فعالیت خانه های مبله جلسات متعددی در سال ۱۳۹۸ تشکیل شد تا بتوانیم مجوز فعالیت برای این منازل صادر کنیم که با نظارت بر این تاسیسات خدمات با کیفیتی به مسافران ارائه شود، از این رو چندین مجوز فعالیت موقت نیز صادر شد.

این مسئول در خصوص وضعیت صدور مجوز در سال ۱۳۹۹ گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت سلامت همگانی روند بازرسی ها از تاسیسات گردشگری تشدید شده و صدور مجوز برای خانه های مبله نیز تا اطلاع ثانوی مقدور نیست که این روند پس از پایان شیوع ویروس کرونا به شکل جدی پیگیری خواهد شد و افراد می توانند با درخواست مجوز به فعالیت در این زمینه بپردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر تصریح کرد: کمیته پیشگیری از ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه خواهد داد و پس از پایان بحران کرونا هم به عنوان کمیته نظارت بر اماکن و تاسیسات گردشگری تا پایان سال فعالیت خواهد داشت.

منبع:ایسنا

مرتبط:پلمب ۱۸۸ خانه مسافر در استان بوشهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *