ارتقای گردشگری ورزشی در گرو توسعه زیرساخت‌ها است

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور توسعه گردشگری ورزشی در گام اول احداث و توسعه مجتمع‌های ورزشی ضرورت دارد.

به گزارش ایسنا، اشکان شکاری در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خود مقصد مناسبی برای تیم‌ها و اردوهای ورزشی محسوب می‌شود و ضرورت دارد تا دستگاه‌های دخیل و ذیربط در خصوص توسعه و ارتقای بسترهای توسعه گردشگری ورزشی در اردبیل اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ورزش استان اردبیل وجهه جهانی یافته و ورزش اردبیل در دنیا شناخته شده است، خاطرنشان کرد: برای استفاده از ظرفیت موجود به منظور توسعه گردشگری استان باید با کمک دستگاه‌های مختلف و در یک همت جمعی به دنبال ایجاد کمپینگ‌های ورزشی استاندارد و مناسب برای تیم‌های حرفه‌ای ورزشی باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل شعار استاندار اردبیل در زمینه زمستان بیدار و همه فصلی کردن گردشگری در اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: سال گذشته اقدامات مناسب و شایسته‌ای در این حوزه در اردبیل انجام شد که امیدواریم امسال نیز با استمرار برنامه‌های مطرح شده از سوی استاندار بتوانیم زمستان بیدار را با ارتقای ورزش‌های مناسب فصل به ویژه اسکی و اسکیت در مناطق گردشگری اردبیل محقق کنیم.

شکاری با اعلام آمادگی این شرکت برای هرنوع همکاری با ورزش و جوانان اردبیل گفت: با راه‌اندازی و برگزاری تورهای ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های لازم و تبدیل استان اردبیل به مقصد شناخته شده اردوهای ورزشی می‌توان گام مهمی در راستای توسعه گردشگری استان برداشت.

وی سرعین را دارای ظرفیت‌های مهم در ساخت و توسعه کمپ‌های ورزشی برای اردوی تیم‌های ملی به ویژه در رشته فوتبال ، کشتی و وزنه‌برداری اعلام کرد و افزود: اردبیل مهد ورزش‌های قهرمانی و جهانی همچون وزنه‌برداری و کشتی است و ضروری است تا با همکاری مسئولان ورزش و جوانان استان اردبیل با قویت کمپ‌های گردشگری استعدادهای ورزشی این استان نیز احصا شده و به عرصه رقابت‌های ملی و جهانی معرفی شوند.

منبع خبر:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *