اکسپو دبی

اکسپو دبی برخی رویدادها را تعلیق کرد

اکسپو ۲۰۲۰ دبی برخی از رویدادها را در راستای اقدامات احتیاطی در برابر کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآورده است.

به نقل از نشنال، بر اساس اعلام مسئولان نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، رژه‌های روزانه و برخی فعالیت‌های سرگرمی دیگر که خطر کاهش فاصله اجتماعی را به همراه دارد، به عنوان یک اقدام احتیاطی برای مهار کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآمده است.

همچنین مراکز غربالگری کرونا در محل برگزاری اکسپو با فعالیت چها مرکز تست PCR دیگر برای حصول اطمینان از آزمایش منظم کارکنان و مخاطبان این رویداد جهانی افزایش یافته‌اند.

امارات متحده روز گذشته از ابتلای ۲۸۵ مورد ابتلای جدید کرونا در این کشور خبر داد که بالاترین آمار در ۱۲ هفته گذشته محسوب می‌شود، گرچه همچنان آمار ابتلا نسبت به اوایل سال میلادی همچنان پایین است.

مسئولان  برگزاری اکسپو دبی ضمن اعلام عبور شمار بازدیدکنندگان این رویداد از هفت میلیون نفر نسبت به ادامه فعالیت این رویداد طی تعطیلات سال نو میلادی تاکید کردند.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی واکسیناسیون و همچنین دوز تقویتی را برای همه کارکنان اماراتی و بین‌المللی اکسپو، داوطلبان، پیمانکاران و ارائه‌دهندگان خدمات اجباری کرده است.

بازدیدکنندگان ۱۸ ساله و بالاتر باید یک نسخه از گزارش واکسیناسیون یا اگر واکسینه نشده‌اند، یک آزمایش PCR منفی را که در ۷۲ ساعت قبل انجام شده است ارائه دهند.

بیش از ۹۰ درصد از جمعیت امارات متحده عربی دو دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده‌اند. همچنین بر اساس داده‌های رسمی، ۱۰۰ درصد از جمعیت واجد شرایط یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

اکسپو دبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ یعنی به مدت شش ماه با حضور بیش از ۱۹۰ کشور از جمله ایران ادامه خواهد داشت. ایران امسال با روایتی از شهرزاد قصه‌گو و با شعار «ایران؛ تمدن کهن و استوار تنوع اقوام و میزبان ملت‌ها» در اکسپوی دبی حضور دارد.

منبع: ایسنا

مرتبط:

پاویون ایران در اکسپو دبی چقدر بازدید داشته؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *