خیابان-استقلال-استانبول

با هر بودجه‌ای می‌توان به استانبول سفر کرد؟!

برای جذب گردشگران مختلف با توان مالی مختلف، تور استانبول باید به لحاظ قیمت و هزینه منعطف باشد. به همین دلیل آژانس‌های مسافرتی با توجه به پتانسیل بالای استانبول درزمینهٔ گردشگری، تورهای استانبول متنوعی را ازنظر قیمت ارائه می‌دهند.

دلایل تنوع قیمت در تور استانبول

بیش از ۳۰۰۰ هتل و اقامتگاه و ۱۰ ایرلاین ایرانی و ترکی در حوزه گردشگری فعالیت دارند. آشنایی آژانس‌های‌ معتبر با همه ظرفیت‌های گردشگری استانبول، دست آن‌ها را باز می‌گذارد تا با ترکیب‌ هتل‌ها و پروازهای مختلف،پکیج‌های تور استانبول را با قیمت‌ها و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه دهند.

پکیج‌های تور استانبول

پکیج شامل تمام خدمات ازجمله بلیط رفت‌وبرگشت، هتل، غذا، ترانسفر، بیمه مسافرتی، تور لیدر و … است که به شما فروخته می‌شود. با توجه به کیفیت خدمات، پکیج‌های مختلف، باقیمت‌های متنوعی ارائه می‌شوند.

۱. پکیج‌ آماده تور استانبول

شرکت‌های کارگزار یک برنامه سفر، با هتل، پرواز و خدمات پیشنهادی خود را آماده و با  قیمتی منصفانه به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

  • تور لحظه آخری استانبول: روزهای آخر، گاهی چند صندلی پرواز یا اتاق‌ هتل در پکیج‌های آماده خالی می‌ماند که آژانس‌های مسافرتی این ظرفیت‌های خالی را با تخفیف‌های ویژه‌ای می‌فروشند.
  • تور ارزان استانبول: در چند بازه زمانی پکیج‌های تورهای استانبول به ارزان‌ترین قیمت خود می‌رسند؛ اما در مواقع عادی (به‌جز لحظه آخری‌ها) کیفیت هتل در ارزان شدن تور تأثیر زیادی دارد. پس اگر قرار است تور ارزان شما با یک هتل سطح پائین دو یا سه ستاره بسته شود، یک تور بی‌کیفیت را خریده‌اید.

۲. پکیج سفارشی تور استانبول:

در این نوع، پکیج را خودتان و با توجه به بودجه سفرتان می‌بندید. با یک آژانس گردشگری معتبر و با تجربه تماس گرفته و با حوصله، همه‌چیز از جمله تاریخ و مدت سفر، ساعت و کلاس پرواز، موقعیت مکانی و تعداد ستاره‌های هتل و حتی کیفیت خدمات تور را مشخص می‌کنید.

کدام پکیج بهتر است

هرچند شرکت‌ها پکیج‌های آماده متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند اما امکان دارد خدمات موجود در هیچ‌یک از این پکیج‌ها، موردپسند شما نباشد یا اینکه هزینه پکیج مورد تأیید شما بالا باشد. سفارش یک پکیج دلخواه نیز گران‌تر از یک پکیج آماده است.

بهترین راه‌حل، خرید تور از آژانس‌هایی است که خودشان برگزارکننده تورهای استانبول هستند. آژانس مسافرتی نهال گشت، یکی از این آژانس‌ها است که از طریق آن قادر خواهید بود پکیج تور دلخواه خود را با قیمتی مشابه با پکیج‌های آماده خریداری کنید.

چطور پکیج تور استانبول خود را بچینیم

اطلاع از شرایط هتل‌ها و پروازهای استانبول از ضروریات سفر است.

هتل مناسب شرایط خود را بیابید.

  •  در استانبول، خیلی در هتل نمی‌مانید. پس بهتر است بودجه زیادی را برای هتل کنار نگذارید.
  •  انتخاب ۶۰% از متقاضیان تور استانبول هتل‌های ۴ ستاره مناسب حال گردشگران با بودجه متوسط است.
  •  هتل‌های نزدیک میدان تقسیم و خیابان استقلال، به دلیل نزدیکی به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری، گران‌تر هستند، اما هزینه‌های حمل‌ونقل را نیز بالاست.

پرواز مناسب شرایط خود را بیابید.

  • سفر با ایرلاین‌های ایرانی به‌صرفه‌تر از سفر با ایرلاین‌های ترک می‌باشد.
  • از نظر اقامتی و تحویل گرفتن اتاق، پرواز صبح به شب بهترین انتخاب است.
  • پروازهای شب‌به‌شب و شب به صبح، ازنظر هزینه‌ای به‌صرفه‌تر هستند هر چند آخر شب به هتل رسیده و باید هزینه یک‌شب اضافه‌تر را بپردازید.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *