تورهای مشهدگردی

برگزاری تورهای مشهدگردی در ایام نوروز

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی گفت: برگزاری تورهای مشهدگردی از برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

سید جواد موسوی اظهار کرد: اولویت اسکان زائران نوروز ۱۴۰۱ با مراکز اقامتی دائم است. نیازهای اقامتی مازاد بر مراکز اقامتی شناسایی و احصا شود و بر این مبنا مجوزهای لازم صادر شود.

وی با اشاره به شعار مشهد جهان‌شهر برکت و کرامت رضوی اضافه کرد: با توجه به میزبانی میلیونی از زائران خارجی سه زبانه کردن تمام تابلوهای سطح شهر مشهد ضروری است.

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی برگزاری هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی در مشهد را پیشنهاد کرد و ادامه داد: بسیاری از آئین‌ها در شهرستان‌های خراسان رضوی مبتنی بر فرهنگ خدمت به زائران رضوی شکل گرفته که در قالب هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی به همراه صنایع‌ دستی شهرستان‌ها می‌تواند به نمایش گذاشته شود.

موسوی تصریح کرد: برگزاری تورهای مشهدگردی با همکاری شهرداری و واحدهای اقامتی از دیگر برنامه‌هایی است که می‌تواند در ایام نوروز انجام شود.

وی به نقش تاکسیران و اتوبوس‌رانان در راهنمایی زائران اشاره کرد و گفت: باید افراد فعال در این بخش آمورش‌های لازم را فرا گیرند چرا که افراد مشغول به کار در این حوزه‌ها در رضایت‌مندی زائران و مسافران نقش خواهد داشت.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی‌ گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی، موسوی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها به صورت یکپارچه و منسجم انجام و از موازی کاری پرهیز شود.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *