اقامتی مشهد

۸۵ درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی از تکمیل ۸۵ درصدی واحدهای اقامتی رسمی مشهد در هفته جاری خبر داد.

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو در خصوص وضعیت اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد در ایام عید فطر اظهار کرد: واحدهای اقامتی مشهد برای این ایام ۸۵ درصد رزرو شده است. همچنین جلسه‌ای در ستاد خدمات سفر برگزار شد تا از ظرفیت واحدهای موقت و اضطراری نیز استفاده کنیم.

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد یکسری بنر اطلاع‌رسانی در شهر نصب شود تا زائران در صورت نیاز به اسکان و یا اعلام شکایت از واحدهای اقامتی با ما تماس بگیرند. در چهار خیابان اطراف حرم رضوی نیز همکاران اداره‌ کل میراث فرهنگی خراسان رضوی حضور دارند.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰۰ بازرس از واحدهای اقامتی و تشکل‌های گردشگری بازدید و نظارت خواهند داشت. میان اداره‌ کل میراث فرهنگی استان و بازرسان هماهنگی وجود دارد تا در صورت بروز مشکل در اولین فرصت به واحدهای اقامتی مراجعه کنیم.

بیدخوری یادآور شد: شماره ۱۳۷ شهرداری مشهد در این ایام در اختیار بحث اسکان قرار ندارد. زائران در صورت شکایت و استعلام وضعیت اسکان در مشهد می‌توانند با شماره‌های ۰۵۱۳۷۴۵ و ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: به غیر از واحدهای اقامتی رسمی از ظرفیت واحدهای اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد. البته در هفته جاری برای مشهد بارش باران پیش‌بینی شده است. از زائران و مسافران تقاضا دارم با آمادگی به مشهد سفر کرده و واحد اقامتی خود را پیش از سفر مشخص کنند تا در تعطیلات عید فطر به مشکل بر نخورند.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین تمام اماکن تاریخی، فرهنگی، میراث طبیعی و گردشگری در سراسر استان بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارند.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *