بزرگترین تونل آکواریم جهان

بزرگترین تونل آکواریم جهان

آنتالیا در سال‌های اخیر به عنوان یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری بین مردم ایران شناخته شده است.

به گزارش ایسنا بنابراعلام تورلحظه آخر، این شهر همه خصوصیات یک مقصد توریستی را برای داشتن سفری پرهیجان و خاطرهانگیز در خود جای داده است. جاذبه‌های گردشگری بسیار، تفریحات آبی مهیج و سواحل زیبا و متعدد از ویژگیهای این شهر پربازدید است. آنتالیا همچنین دارای بزرگترین تونل آکواریم جهان است که در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری درباره این آکواریوم در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار خواهیم داد.

آکواریوم آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی (حدود ۷۰ متر با این ساحل فاصله دارد) واقع در غرب استان آنتالیا قرار گرفته و دارای بزرگترین تونل زیر آبی جهان است که در آن گونههای مختلف آبزیان قرار دارند. این آکواریوم به چند بخش موضوعی نظیر اقیانوسی، جنگل بارانی و ناحیه برفی تقسیم می شود. هر یک از بخشهای این آکواریوم شامل جانوران و گیاهان بومی آن منطقه است که در زمان بازدید از آنها میتوانید اطلاعات بسیار خوبی کسب کرده و در عین حال از زیبایی های دنیای زیر آب نهایت لذت را ببرید.

گردشگران تور آنتالیا خوب است بدانید که در این مجموعه، حدود ۴۰ آکواریوم موضوعی وجود دارد که آن را به یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان و یکی از بهترین گزینهها برای گشت و گذار در آنتالیا به همراه خانواده تبدیل کرده است.

جالب ترین نکته آکواریوم آنتالیا این است که در واقع بزرگترین تونل آکواریم جهان را با طول ۱۳۱ متر و عرض ۳ متر در خود جای داده است و از این حیث شهرت بسیاری بین گردشگران قیمت تور آنتالیا کسب کرده است.

blank

بازدید کنندگان پس از ورود به این آکواریوم و بهره‌مندی از لذت تماشای دنیای زیر آب و موجودات دریایی، می‌توانند در ناحیه اسنو ورلد (دنیای برفی آکواریوم یکی از بخش‌های موضوعی آن) گلولههای برقی واقعی درست کنند و با این کار انگار سوار ماشین زمان شده و از یک فصل به فصلی دیگر سفر خواهند کرد.

blank

از دیگر تفریحات این مجموعه سفری ماجراجویانه در والید پارک (پارک وحش آکواریوم) است که در آن میتوان جالبترین، رنگارنگترین و شاید سمی‌ترین گونههای خزندگان گرمسیری جهان را مشاهده کرد. همچنین در آکواریوم آنتالیا میتوانید با استفاده از تکنولوژی سه بعدی فیلم در سینمای ایکس دی اوشن راید دریانوردی کنید.

در مجموعه آکواریوم آنتالیا تعدادی رستوران و کافه نیز در محوطه ورودی و تراس آن وجود دارد که میتوانید با خوردن یک وعده غذایی سالم و خوشمزه این ماجراجویی را به پایان برساند.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *