بهترین مناطق جهان برای سفر

اگر به سفر های توریستی-گردشگری علاقه مند هستید و به دنبال بهترین مناطق جهان برای گشت و گذار می باشید؛ این مقاله را از دست ندهید ما در اینجا قصد داریم شما را با پرطرفدارترین جاذبه های نوظهور دنیا آشنا کنیم پس اگر سفر به مناطقی از جهان را که  دارای جاذبه های بکر و کمتر شناخته شده هستند دوست دارید تا ادامه با معرفی بهترین مناطق جهان برای سفر همراه باشید.

 کاپا، هاوایی | Kapaa, Hawaii

جزیره هاوایی یکی از پرطرفدارترین جزایر آمریکا است که در آن ایالت کوچکی به نام کاپا وجود دارد. این شهر کوچک شامل مغازه های بسیاری در زمینه سوغاتی و صنایع دستی است که بخش زیادی از شهرت کاپا را به خود اختصاص داده است علاوه براین میتوان از سواحل دنج و آرام آن برای انواع ورزش های مهیج آبی استفاده کرد.

 جزیره ایشیگاکی، ژاپن | Ishigaki Island, Japan

جزیره ایشیگاکی در غرب جزایر اوکیناوا توسط آب های نیلگون اقیانوس آرام احاطه شده است. این جزیره سواحل سفید و تمیزی دارد  به گونه ای که اگر شما سوار قایق های ویژه این جزیره شوید قادر خواهید بود تا به کمک کف های شیشه مانند قایق، صخره های جذاب و ماهی های زیبای اقیانوس را ببینید.

۳- نرجا، اسپانیا | Nerja, Spain

شهر نرجا واقع شده در ساحل دریای آلبوران به همراه طبیعت باصفا و جذاب خود، ساحل آرام و غار های شگفت انگیزاش توجه بسیاری از مسافران  را سالانه به خود جلب کرده است. اسکی رو آب ،قایق سواری و موج سواری از تفریحات آبی است که می توانید در سواحل این شهر تجربه کنید.

۴- رووینی، کرواسی | Rovinj, Croatia

شهر کوچک رووینی همانند دیگر مناطق گفته شده در بالا، یک شهر ساحلی است که در کشور کرواسی بنا شده است. این شبه جزیره یکی از پرطرفدارترین منطقه ی این کشور است که در میان آب های دریاری دریاتیک قرار گرفته است.

از جمله مواردی که باعث جذب توریست به این منطقه شده، سبک معماری ونیزی است که درطراحی ساختمان ها از آن استفاده شده و همچنین مناظر تاریخی موجود در این بندرگاه توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. این بندر در منطقه مدیترانه پنجمین شهر و ۵٩ مین شهر در سطح جهان است که بیشترین عکس ها و تصاویر زیبا را به خود اختصاص داده است.

پارک دریایی جزیره کوکوس

پارک دریایی جزیره کوکوس که بیش از دو میلیون سال پیش در نتیجه فعالیت‌های آتشفشانی شکل گرفته است شما را مسحور می‌کند زیرا تنها جزیره در شرق اقیانوس آرام است که جنگل بارانی دارد.

این جزیره که زمانی پناهگاه دزدان دریایی بود حال در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این جزیره به سبب گونه‌های بومی خود از مرغ مگس‌خوار و فاختۀ کوکوس گرفته تا حشرات منحصر به فرد و گونه‌های دریایی سرحال و زیبا، جایی فوق‌العاده استثنایی است.

منبع:تاریخ ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *