شیوع کرونا

تاکنون هیچ گزارشی از شیوع کرونا از ناحیه‌ی هتل‌ها نداشته‌ایم

عضو هیات مدیره جامعه هتلداران کشور با اشاره به گزارش نشدن شیوع کرونا از سوی هتل‌ها و اقامتگاه‌های مجاز تاکنون، به ظرفیت فراکسیون گردشگری مجلس در حمایت از صنعت آسیب دیده گردشگری تاکید کرد.

«سیدامیرناصر طباطبایی» ، با بیان این که تاکنون هیچ آماری مبنی بر شیوع کرونا از ناحیه هتل‌ها اعلام نشده است، گفت: این مسئله و آمار مربوط به آن به صورت مستند از سوی وزارت بهداشت قابل ارائه است.

وی با اشاره به این که گزارشی مبنی بر شیوع کرونا در پرسنل هتل‌ها نیز گزارش نشده است، گفت: خوشبختانه تاکنون هتل‌ها و اقامتگاه‌های مجاز به علت رعایت بیش از پیش نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا، درگیر این ویروس به واسطه فعالیت در این بخش نشده‌اند.

این مسئول با تاکید بر ایمن بودن اقامت در واحدهای مجاز، تصریح کرد: گردشگری همراه با زندگی در جریان است و با توسعه گردشگری و اقامت ایمن می‌توان ریسک ابتلا به کرونا را به حداقل ممکن رساند.

وی به ظرفیت مجلس در حمایت از صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه فراکسیون گردشگری مجلس و نمایندگان یزد در این زمینه اقدامی جدی داشته و در توسعه گردشگری هوشمند و اقامت ایمن اهتمام بسیار زیادی داشته‌اند.

طباطبایی خواستار پیگیری بیش از پیش مشکلات این صنعت از سوی نمایندگان مجلس شد و گفت: با توجه به ظرفیت نمایندگان حامی صنعت گردشگری، می‌توانیم این ظرفیت اقتصادی عظیم را در حین حفظ سلامت مردم، برای جبران خسارت‌ها و ضررهای ناشی از کرونا در کشورمان مورد بهره‌برداری حداکثری قرار دهیم.

منبع:ایسنا

مرتبط:

هتل سیار _فناوری جدید در صنعت مهمان‌نوازی

دورنمای گردشگری ۲۰۲۱

فناوری، راهبردی موثر در تقویت گردشگری بین‌المللی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *