انگلستان

تغییر مقررات سفری انگلستان

انگلستان با معرفی مقررات جدید سفری تعداد فهرست‌های کشورهای مختلف از نظر وضعیت ابتلا به کرونا را فقط به یک «فهرست قرمز» محدود می‌کند.

به نقل از گاردین، مقررات جدید مربوط به سفرهای بین‌المللی در انگلستان از چهارم اکتبر جایگزین روش قبلی فهرست‌بندی کشورها می‌شود.

بر این اساس، از این پس فقط «فهرست قرمز» برای کشورها باقی خواهد ماند و به جای فهرست کشورهای «سبز» و «زرد» از عبارت «سایر کشورهای جهان» و یا «کشورهای خارج از فهرست قرمز» استفاده خواهد شد. همچنین تغییراتی در روند انجام آزمایش ویروس کرونا ایجاد خواهد شد.

از بامداد چهارم اکتبر، مسافرین کاملا واکسینه‌شده به انجام آزمایش کرونا در سه روز پیش از بازگشت از کشور خارج از فهرست قرمز ملزم نیستند. همچنین از پایان اکتبر، این مسافران دیگر ملزم به انجام آزمایش PCR در روز دوم ورود به انگلستان و اسکاتلند نیستند.

اما هنوز برای مسافرانی که کامل یا اصلا واکسینه نشده‌اند هیچ تغییری در مقررات انجام آزمایش کرونا یا قرنطینه اعلام نشده است. این یعنی اگر این مسافران از کشورهای خارج از فهرست قرمز وارد بریتانیا شوند باید پیش از سفر آزمایش کرونا انجام داده باشند همچنین یک آزمایش PCR در روز دوم ورود به کشور و یک آزمایش در روز هشتم انجام دهند و به مدت ۱۰ روز نیز در قرنطینه بمانند.

مقررات برای مسافرانی که از کشورهای فهرست قرمز وارد می‌شوند همچون گذشته باقی خواهد ماند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

لغو قرنطینه در انگلستان برای برخی مسافران واکسینه‌شده

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *