نمایشگاه اکسپو دبی

دبی پیشگام برگزاری نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی می‌شود

بخش بازاریابی جهانگردی و بازرگانی دبی دستورالعمل‌های رسمی درباره چگونگی شروع ایمن کسب‌وکارها با کاهش همه‌گیری کووید- ۱۹ را صادر کرد.

به نقل از تراول نیوز، این اقدام در زمانی صورت می‌گیرد که این شهر، در حال آماده‌سازی و ازسرگیری تقویم کنفرانس‌ها، جلسات و نمایشگاه‌هاست.

درحالی‌که امارات در ماه جولای برای بازدیدکنندگان بین‌المللی بازگشایی شد، بخش برگزاری مراسم نیز در حال بررسی وضعیت کنونی است و مقامات بررسی می‌کنند که اجتماعات، چگونه می‌توانند با خیال راحت برگزار شوند.

در حال حاضر قرار است، برگزاری جلسات محلی سازمان‌یافته از ۱۵ سپتامبر و جلسات بین‌المللی از اول اکتبر در شهر دبی، شروع به کار کنند.

دستورالعمل‌ها بر حفاظت از سلامتی و ایمنی تمام شرکت‌کنندگان، ازجمله نمایندگان و کارکنان تاکید دارد و اطمینان حاصل می‌کنند که می‌توانند میزبان خوبی باشند و تجربه موثری در برگزاری جلسات و برآورده کردن نیازهای ذینفعان فراهم کنند.

موارد مهم در برگزاری جلسات برای مکان‌های برگزاری و برگزارکنندگان، رعایت فاصله فیزیکی، تب سنجی، توزیع مطمئن غذا و ضدعفونی منظم، همراه با روش‌های ارائه‌شده در فرودگاه، هتل، رستوران، جاذبه‌های گردشگری و سایر نقاطی است که بازدیدکنندگان در شهر احتمالا با آن‌ها در تماس هستند.

این دستورالعمل‌ها به افراد در دبی کمک می‌کند تا با برگزاری کنفرانس و نمایشگاه که در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی‌شده، در خط مقدم بهبود جهانی رویدادهای بخش تجاری باشند.

درحالی‌که بر اساس تحقیقات جدید، نمایشگاه‌ها نقش مهمی در شروع دوباره کسب و کار بعد از کرونا دارند. دبی به‌عنوان امن‌ترین مکان، برای برگزاری نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی در ماه‌های آینده ظاهر خواهد شد.

نظرسنجی اخیر از بازار بر روی بیش از ۴۰۰۰ متخصص از ۱۳۰ کشور جهان، تاثیر بیماری کووید- ۱۹ در صنعت نمایشگاه‌های جهانی و زمینه‌های اصلی مانند سفر، بودجه و اهمیت نمایشگاه‌ها در دنیای پساکرونایی را بررسی کرده است.

این بررسی، طیف گسترده‌ای از بخش‌های صنعت از بازار فروش لوازم‌یدکی خودرو و امنیت تجاری گرفته تا زیبایی و لوازم‌آرایشی را پوشش می‌دهد.

نتایج این بررسی نشان داد که ۷۷ درصد از پاسخ‌دهندگان دبی و ۴۱ درصد از آلمانی‌ها، دبی را به‌عنوان مکانی امن، برای حضور در نمایشگاه‌های دوران پساکرونا می‌دانند.

بخش‌های جهانگردی و مهمان‌نوازی در دبی، از بازگشت سریع که توسط یک نقشه راه چند فازی توسط بخش بازاریابی جهانگردی و بازرگانی دبی اجرا می‌شود، بهره‌مند خواهد شد.

از زمان بازگشایی شهر برای جهانگردان از هفتم جولای، افراد برجسته این صنعت، در سراسر جهان موردتوجه قرارگرفته‌اند.

هلال المری، مدیرکل گردشگری دبی، اظهار کرد: از آن زمان، پاسخ‌های بازار در مرحله دوم بهبود راهبردها به‌عنوان تشویقی برای ازسرگیری تدریجی بخش‌های اقتصادی و همچنین شروع مجدد سفرهای متنوع و آزمایشی در سراسر جهان شد.

منبع:ایسنا

مرتبط:

نکات مهمی که باید در تور دبی بدانید

«دبی» گردشگران خارجی را می‌پذیرد

معرفی پارک خور دبی و امکانات تفریحی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *