سنندج

سنندج از پذیرش مسافر در ایام تعطیلات نوروز خودداری می کند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج گفت: در صورت مصوب شدن محدودیت سفر به شهرستان سنندج در ستاد ملی یا استانی کرونا این شهرستان نیز از پذیرش مسافر در ایام تعطیلات نوروز خودداری خواهد کرد.

خداداد مولودی امروز در این خصوص اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ها در برخی از استان‌های کشور به ویژه استان‌های جنوبی و شمالی احتمال حضور گسترده گردشگران را در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در شهرستان سنندج را افزایش می‌دهد.

وی ضمن تشکر از همکاری اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان افزود: در صورت مصوب شدن محدودیت سفر به شهرستان سنندج در ستاد ملی یا استانی کرونا این شهرستان نیز از پذیرش مسافر در ایام تعطیلات نوروز خودداری خواهد کرد.

مولودی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان از لحاظ تعداد مراکز اقامتی و پذیرایی و لزوم ضدعفونی و رعایت موازین بهداشتی در این مراکز، عنوان کرد: از دستگاه‌های متولی و عضو ستاد این انتظار می‌رود در ایام تطعیلات نوروز ۱۴۰۰ برای خدمات رسانی به گردشگران حضور فعال و دائم داشته باشند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج به راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک توسط وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: لازم است تمامی مدیران مراکز اقامتی شامل، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در جلسه آموزشی و توجیهی این اپلیکشن که به زودی برگزار خواهد شد حضور داشته باشند.

خداداد مولودی بر برگزاری جلسات تخصصی ده‌گانه ستاد شهرستان تاکید و عنوان کرد: ساماندهی و نظارت بر مراکز خدمات‌رسان به گردشگران نوروزی باید در اولویت مراکز نظارتی و بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باشد.

وی اسکان گردشگران و مسافران را خارج از مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد ملی و استانی کرونا را بسیار خطرناک برشمرد و یادآوری کرد: از تمامی نیروهای خدوم انتظامی، شهرداری، اداره صمت و… انتظار می‌رود از نصب چادر توسط مسافران در حاشیه خیابان‌ها و پارک‌های شهر سنندج جلوگیری کنند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

گشتی تاریخی در عمارت سالار سعید سنندج

عمارت آصف سنندج _نماد اصلات مردم کرد

خانه جواهری کوهپایه _دیدنی های سنندج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *