متل-قو-سفرهای تابستانی

شهرهای مناسب برای سفرهای تابستانی در ایران

با فرا رسیدن تابستان اکثر مردم به فکر  سفرهای تابستانی می افتند.اما با توجه به هوای گرم ایران بهتر است در این فصل به شهرهایی سفر کنیم که آب و هوای خنک تری نسبت به بفیه شهر ها دارند.

در این روزهای گرم تابستان یک سفر دوستانه یا خانوادگی به یک گوشه دنج و خنک و لذت بردن از تعطیلات، بسیار پرطرفدار است! با ما همراه باشید تا با شهرهای خنک و خوش آب وهوای ایران آشنا شوید و با یک سفر تابستانی به این شهرها حال و هوای خود و خانوده را عوض کنید!

کردان پرطرفدارترین ییلاق نزدیک به تهران

بیشتر پایتخت نشنان ییلاقی را برای روزهای گرم تهران انتخاب کردند، تا به دور از هیاهوی پایتخت به آنجا پناه ببرند و روزهای تعطیل تابستان خود را در طبیعتی بکر  بگذرانند! اگر شما هم در تهران و یا استان البرز زندگی می کنید؛ می توانید در کردان اوقات خوشی را خاطره سازی کنید و یا اگر ویلا یا اقامتگاهی در آن منطقه ندارید، با اجاره ویلا ارزان در کردان اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری کردان

دریاچه کردان کرج یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کردان است که پیشنهاد می شود در سفر به کردان حتما از این جاذبه طبیعی دیدن کنید! این الماس آبی کردان از کوه کهار جاری می شود و به رود شور می پیوندد. طبیعت گردان بسیاری برای کمپ زدن در کنار این دریاچه راهی کردان می شوند و یا با اجاره آپارتمان در کردان از منظره زیبای دریاچه لذت می برند!
دریاچه کردان
طالقان دومین ییلاق محبوب درنزدیکی تهران
اگر عاشق اقامت در منطقه بکر با طبیعتی سرسبز هستید؛ سفر به طالقان را فراموش نکنید! شهرستان طالقان با آب وهوای ییلاقی در استان البرز قرار گرفته است که از شمال به مازندران می رسد و از جنوب به ساوجبلاغ راه دارد!
قدمت این منطقه نیز به روزهای دور در تاریخ می رسد. البته هنوز آثار باستانی ارزشمندی در طالقان وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

رودخانه ای خروشان از جاذبه های گردشگری طالقان

این رودخانه که ۱۰۵ کیلومتر طول دارد، از آب شدن برف های منطقه جاری شده است و در آخر به دریای خزر می ریزد. پیشنهاد می شود که برای یک بار هم که شده به این ییلاق سفر کنید و با اجاره هتل، سوئیت آپارتمان در طالقاناز جاهای دیدنی طالقان دیدن کنید!
blank
رامسر از شهرهای دیدنی در تابستان
رامسر زمردی سبز در میان شهرهای شمال کشور است که با طبیعتی بی نظیر، گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند! رامسر که از طرفی به کوه های سرسبز البرز تکیه داده و از طرفی در جوار دریای آبی خزر است به عروس شهرهای ایران مشهور است.

در ایران هیچ شهری جز رامسر وجود ندارد که حدفاصل بین کوه و دریا نزدیک به هم باشد. در تابستان عطر مرکبات در کل این شهر می پیچد و در فصل بهار نیز همه از بوی خوش شکوفه ها مست می شوند!

در ادامه با جاذبه های گردشگری رامسر بیشتر آشنا خواهیم شد تا اگر شما نیز قصد اقامت در هتل و اجاره سوئیت و ویلا ارزان در رامسر را دارید حتما در سفرهای تابستانی از دیدنی های رامسر بازدید کنید و از طبیعت بکر آن نهایت لذت را ببرید!

جاذبه های گردشگری رامسررامسر در طول دوره های مختلف تاریخ به علت طبیعت بکری که در آن وجود داشته مورد استقبال پادشاهان قرار گرفته است، به طور مثال می توان از یکی از بهترین کاخ های محمدرضا شاه پهلوی به نام موزه تماشاگه خزر و یا کاخ مرمر نام برد که با اشیا قیمتی و عتیقه هایی از سراسر دنیا تزئین شده است و با الهام از سبک معماری اروپائیان بنا شده که اگر قصد سفر به رامسر را دارید، حتما از این عمارت زیبا و تاریخی دیدن کنید و با اجاره سوئیت در رامسر خاطره ای ماندگار را از طبیعت بی نظیر شمال ایران به یادگار ببرید.

از دیگر جاذبه های گردشگری رامسر

علاوه بر کاخ پهلوی جاهای دیدنی دیگری نیز وجود دارد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. از جمله:
  • جواهرده
  • بوستان جنگلی صفارود
  • تله کابین رامسر
  • گرسماسر
blank
متل قو نگینی درخشان مازندران

یکی از توریستی ترین شهرهای مازندران که گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند؛ متل قو است! این شهر در سفرهای تابستانی با آب و هوای مطبوعی که دارد مقصد بسیار مناسبی برای گردشگران است.

در متل قو یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها اجاره ویلای استخردار است که در روزهای تعطیل که مسافران زیادی به متل قو می آیند به سرعت اجاره می رود و باید این نکته را در نظر بگیرید که حتما قبل از حرکت به متل قو اقامتگاه خود را رزرو کنید.

سایت های مختلف اجاره ویلا مانند هومسا به شما این امکان را می دهد که از چند روز ویلای متناسب خود را رزرو کرده و از عکس های همه اقامتگاه ها دیدن کنید و با مقایسه و سنجیدن همه شرایط اجاره بهترین ویلای متل قو را تجربه کنید!

جاذبه های گردشگری متل قو

در سفر خود به متل قو پیشنهاد می شود که از جاهای دیدنی زیر دیدن کنید:
  • دو برج دوقلوی ۲۵ طبقه قو
  • روستای اسبچین
  • غار دانیال
  • ساحل خزر متل قو

متل-قو-سفرهای تابستانیدر این مقاله به پرطرفدارترین شهرهایی که در تابستان مسافران زیادی به این مکان ها مسافرت می کنند اشاره کردیم؛ البته باید به این نکته توجه کرد که به علت جمعیت زیاد تهران میزان سفرهایی که به شهرهای شمال کشور می شود؛نسبت به شهرهای دیگر از جمله استان های غربی ایران که کوهستانی و سرد هستند، بیشتر است. در مقالات بعدی به شهرهایی از ایران می پردازیم که در روزهای گرم تابستان فصل پاییز یا زمستان را تجربه می کنند!

مرتبط:

تابستان کدام شهر شمال برای سفر بهتر است ؟

نکاتی برای داشتن بهترین سفر تابستانی

سفرهای تابستانی به خنک ترین مناطق گردشگری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *