روستاهای کهمره

ضدعفونی روستاهای کهمره

مسئول گروه جهادی شهید شرفی بگدانه اعلام کرد که روستاهای کهمره سرخی استان فارس، توسط گروه‌ های جهادی ضدعفونی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شده است.

روح‌الله جباری یکشنبه ۱۰ فروردین به خبرنگاران گفت: با همکاری دهیاری، شورا و حوزه بسیج قدس ناحیه عشایری، اقداماتی برای ضدعفونی و گندزدایی مراکز مهم و محورهای عبوری و معابر روستاهای کهمره سرخی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۵۰۰ لیتر محلول ضد عفونی برای ضدعفونی روستاهای بگدانه و مسقان و مراکز پرتردد نظیر پاسگاه و خانه بهداشت، مصرف شده است، افزود: علاوه بر این ۲۵۰ بسته بهداشتی، شامل ماسک و دستکش و همچنین ۱۲۰۰ لیتر محلول ضدعفونی بین ساکنان این روستاها توزیع شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای بگدانه نیز گفت: با توجه به شرایط انتقال ویروس کرونا، در ورودی منطقه کهمره سرخی پایگاه ایست بازرسی با هماهنگی بخشداری ارژن و همکاری دهیاری ها و بسیج و انتظامی برپا شده و از ورود گردشگران و مسافران به این منطقه جلوگیری می‌شود.

عزیز الله اسدی از هم استانی‌ها درخواست کرد که با هدف حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه، از سفر تفریحی به مناطق گردشگری طبیعی کُهمره سرخی، خودداری کنند زیرا در صورت سفر به این نقاط، ایست بازرسی آنان را باز می‌گرداند.

به گزارش ایسنا، کهمره سرخی، یکی از نقاط گردشگری طبیعی و دیدنی شهرستان شیراز محسوب می‌شود که در ۴۰ کیلومتری شهر شیراز قرار دارد و هر سال در فصل بهار، طبیعت بکر و زیبای این منطقه، پذیرای ده‌ها هزار گردشگر و طبیعت گرد بود.

منبع:ایسنا

مرتبط:برگزاری جشنواره بهاری نوروز ۹۹ شیراز به صورت مجازی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *