لرستان

لرستان و عملکرد حوزه تبلیغات مناطق گردشگری

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی از عملکرد لرستان در حوزه تبلیغات و بازاریابی مناطق گردشگری اظهار رضایت کرد.

محمدابراهیم لاریجانی امروز در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران در بازدید از غرفه لرستان اظهار کرد: خوشبختانه لرستان تنوع و تحرک خوبی در حوزه بازاریابی و تبلیغات داشته است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی اپلیکیشن ۳۶۰ درجه جاذبه‌های گردشگری، نرم‌افزار لرستان‌گردی و همچنین وب‌سایت چندزبانه استان با توجه به دسترس بودن در هرلحظه از طریق گوشی تلفن همراه، ضمن اینکه موجب صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، تمرکز منابع اطلاعات و حفظ محیط‌زیست می‌شود در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری نیز نقش بسیار تأثیرگذاری خواهد داشت.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی بیان کرد: باید اطلاع‌رسانی کامل در خصوص این نرم‌افزارها که به‌تازگی از آن‌ها رونمایی شده صورت گیرد تا مسافران و گردشگران با نصب آن درگوشی تلفن همراه خود به‌راحتی اطلاعات موردنظر خود را همراه با عکس یا فیلم از جاذبه‌های گردشگری لرستان به دست آوردند.

لاریجانی با بیان اینکه در سال ۹۸ کارهای بسیار خوبی در حوزه بازاریابی و تبلیغات انجام شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری ۲۵۰ نفر تور آشناسازی از ۱۸ کشور به‌منظور معرفی مناطق گردشگری ایران، حضور هنرپیشه‌های معروف از کشورهای ترکیه، چین و عمان، نشسته‌ای رو در روی تجاری و استفاده از صفحات مجازی پربازدید دنیا از جمله اقدامات خوبی است که در این زمینه صورت گرفته است.

وی استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی را در راستای معرفی مناطق گردشگری کشور بسیار مهم دانست و افزود: ما به لحاظ روش و کیفیت تبلیغات چیزی از دنیا کم نداریم اما به لحاظ حجم کارهای انجام شده با توجه به محدود بودن اعتبارات باید فعالیت بیشتری داشته باشیم.

منبع:ایسنا

مرتبط:

جغرافیا، آداب‌ورسوم و دیدنی‌های گردشگری لرستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *