نمایشگاه گردشگری

لغو مهمترین نمایشگاه گردشگری برای سومین سال

آغاز موج پنجم کرونا در جهان و شیوع گونه «امیکرون»، آلمان را بر آن داشت تا برای سومین سال متوالی، برگزاری مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان را لغو و آن را به یک رویداد مجازی محدود کند.

مسؤولان نمایشگاه برلین در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که “نمایشگاه گردشگری ITB را همسو با آخرین تحولات تنظیم می‌کنند و از آن‌جا که تحولات پیرامون همه‌گیری ویروس کرونا مانع از برنامه‌ریزی قابل اعتماد برای یک رویداد بزرگ حضوری می‌شود، نسخه حضوری این نمایشگاه در سال ۲۰۲۲ طبق برنامه‌ریزی اولیه برگزار نخواهد شد و “مس برلین” با توجه به آخرین دستورالعمل همه‌گیری ویروس کرونا، نمی‌تواند به غرفه‌داران و شرکای خود اطمینان لازم را برای برگزاری حضوری در ماه مارس بدهد، بنابراین نسخه مجازی این نمایشگاه در یک پلتفرم آن‌لاین برای سال ۲۰۲۲ اجرا خواهد شد.

وضعیت کنونی پیرامون همه‌گیری و همچنین تشدید دوباره محدودیت‌های مسافرتی و تجمع‌ها، مس برلین را وادار به این اقدام کرد. البته امکان به تعویق انداختن ITB برلین تا تابستان بررسی شده، اما با توجه به این آن‌که تابستان فصل سفر است، این تصمیم منتفی شد.

مسؤولان نمایشگاه ITB برلین در اطلاعیه‌ای مجزا ابراز امیدواری کرده‌اند هشتم مارس سال ۲۰۲۳ این نمایشگاه به صورت حضوری برگزار شود.

نمایشگاه گردشگری آلمان که به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته می‌شود، از سال ۲۰۲۰ به صورت حضوری برگزار نشده است و فقط نسخه مجازی آن برای چند روز محدود در سال ۲۰۲۱ برگزار شد. تا پیش از این، حدود ۱۸۰ کشور از جمله ایران در این نمایشگاه حضور پیوسته داشته‌اند. این نمایشگاه از سال ۱۹۶۶ تا سال ۲۰۱۹ میلادی پیوسته برگزار شده است. یکی از اعضای مرکز نمایشگاهی برلین، تعطیلی این مرکز و نمایشگاه گردشگری ITB را در نیم قرن سابقه، اقدامی بی‌سابقه دانسته بود.

منبع: ایسنا

مرتبط:

بازدید از دیدنی های برلین به همراه تصاویر

آشنایی با هتل های ۵ ستاره شهر برلین

دروازه براندنبورگ برلین و کلیسای جامع کلن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *