موزه متروپولیتن

محدودیت برای بازدید از موزه متروپولیتن

مسوولان موزه متروپولیتن در نیویورک با شناسایی سویه «اُمیکرون» ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کاهش می‌دهند.

به نقل از نیویورک‌تایمز، مسوولان موزه هنر متروپولیتن نیویورک روز سه‌شنبه اعلام کردند به دلیل شناسایی سویه «اُمیکرون» ویروس کرونا شمار بازدیدکنندگان از این موزه را به روزانه حدود ۱۰هزار نفر کاهش می‌دهند. در شرایط عادی و در طول فصل تعطیلات این موزه معمولا شاهد دوبرابر این آمار از بازدیدکنندگان است.

در بیانیه این موزه نوشته شده است: « حفظ امنیت کارکنان و بازدیدکنندگان اولویت اصلی ما است. کاهش تراکم جمعیت نخستین قدمی است که می‌توانیم در این راستا برداریم و کارکنان ما به طور ویژه تلاش کرده‌اند تا تغییراتی در بهبود وضعیت سلامت عمومی و در عین حال باز نگه داشتن موزه ضمن حفظ امنیت تک تک نفرات ایجاد کنند.»

همچنین مسوولان موزه هنر بالتیمور  اعلام کردند به دلیل افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا تا ۲۹ دسامبر این موزه را تعطیل می‌کنند.

آمار ابتلا به کرونا در نیویورک در دو هفته گذشته تا بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته است.

موسسات فرهنگی اغلب متکی به درآمد دوران تعطیلات هستند با این حال افزایش ناگهانی آمار ابتلا سبب شده برخی از برنامه‌ها و اجراهای نیویورک تعطیل شوند. موزه‌ها نیز درحال اجرای برخی محدودیت‌ها هستند. برای مثال گالری ملی هنر در واشنگتن و موزه بروکلین برخی از تورهای حضوری را لغو کرده‌اند.

منبع: ایسنا

مرتبط:

موزه شانگهای چین میزبان آثار نگارگری گنجینه ملی ملک

هارمونی جذاب طبیعت در موزه «هورتا» بروکسل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *