کارتون

نمایش کارتون های برگزیده از نوروز و گردشگری تهران

نمایشگاه آثار راه یافته به «جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران»، روز سه شنبه ـ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ـ در خانه کاریکاتور ایران گشایش می‌یابد.

«جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران» در استقبال از بهار و سال نو با هدف معرفی تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و همچنین بالا بردن روحیه نشاط در خانواده و جامعه، با استفاده از ظرفیت‌های مفهومی کارتون (طنز ترسیمی) از سوی خانه کاریکاتور ایران و با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار شد.

در نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره، ۷۳ اثر کارتون با موضوعات: باغ‌های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی‌های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه‌ها و روایت‌ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه‌ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه‌های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آئین‌های نوروز و سال نو، ارائه شده است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود و برای بازدید تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷، پنجشنبه‌ها ساعت ۹ الی ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل به خانه کاریکاتور ایران مراجعه نمایند.

نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت،خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن(کتابی)، پلاک ۴۴ – خانه کاریکاتور ایران-تلفن: ۲۲۸۶۸۶۰۰

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *