نطنز

ورود گردشگر به نطنز ممنوع است

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت ورود گردشگر به نطنز گفت: هیئتی از طرف علوم پزشکی اصفهان به بیمارستان فاطمیه بادرود اعزام شدند و وضعیت موجود را ارزیابی کردند همچنین سالن‌هایی را برای قرنطینه بیماران پس از بهبودی مشخص کردند.

حسین میرزائیان در خصوص اقدامات کنترل بیماری کرونا در نطنز، اظهار کرد: شهرداری نطنز علاوه بر اینکه در کمیته اصلی بخش شرکت فعال دارد و به عنوان مدیریت واحد بحران بخش تلاش می‌کند در ارتباط با شرح وظایف ستاد بحران مسئولیت‌هایی به آنها محول شده است که یکی از آنها ضدعفونی معابر شهری است.

وی با بیان اینکه ضدعفونی همه مکان‌ها و مسیرهای شهری در حال انجام است، افزود: ستاد مردمی محلات با پایگاه‌های بسیج هماهنگی لازم را دارند و شب‌ها در محلات جوانان خودجوش ضدعفونی محلات را انجام می‌دهند.

نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به همکاری خوب مردم و مسئولان در شهرستان نطنز، تصریح کرد: جلساتی در بخشداری شهرستان برگزار شد و با همکاری اتاق اصناف و نیروی انتظامی همه صنوف به جز اصنافی که مایحتاج عمومی و ضروری مردم را تأمین می‌کنند موظف به تعطیلی واحد صنفی خود شدند.

وی با اشاره به اینکه همه اصناف و همشهریان همکاری لازم را داشته‌اند، گفت: همه مراسماتی که به صورت تجمعی بود مانند مراسم خاکسپاری، سوگواری، نمازهای جماعت، رفتن به قبور گلزار شهدا و برگزاری دعا، توسل و ختم در منازل مساجد و تکایا تعطیل شد.

میرزائیان در خصوص کمبود اقلام بهداشتی در نطنز و بادرود، تصریح کرد: شهرداری به صورت نسبی و نه به طور مطلق اقلام بهداشتی را برای نیروهای خدماتی خود تأمین کرده است و تا حدودی کمبود در این زمینه وجود دارد که بخشی از آن از طریق خیران تأمین و در اختیار شهرداری و دیگر ادارات قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خودروهای سمپاشی به کار گرفته شدند، افزود: با همکاری مردم به طور خودجوش وسایل نقلیه خود مانند تراکتورها و خودروهای سمپاش را در اختیار شهرداری قرار دادند.

عضو شورای اسلامی نطنز و بادرود با تقدیر از همه مسئولان شهرستان و علوم پزشکی اصفهان، خاطرنشان کرد: هیئتی از طرف علوم پزشکی اصفهان به بیمارستان فاطمیه بادرود اعزام شدند و وضعیت موجود را ارزیابی و بررسی کردند و اقدامات بازدارنده را تبیین کردند همچنین سالن‌هایی را برای قرنطینه بیماران پس از بهبودی مشخص کردند.

وی با بیان اینکه شهرداری و ادارات میز خدمتی در بدو ورود مراجعان در نظر گرفتند، گفت: برخی ادارات و بانک‌ها در این زمینه اقدامات خوبی داشته‌اند که از آن جمله بانک ملی شعبه بادرود فعالیت خوبی در ضدعفونی مراجعان خود داشته است.

میرزائیان با تاکید بر اینکه ورود گردشگر به نطنز و بادرود ممنوع است، اظهار کرد: شهر نطنز و بادرود به دلیل وجود آستان امامزاده آقا علی عباس یک شهر گردشگری و زیارتی است و هر ساله در چنین زمانی بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر داشتیم اما با دستورات ستاد کرونا به صورت اطلاعیه رسمی شورای شهر اعلام کرد از پذیرفتن گردشگر تا اطلاع ثانوی معذور است و این امر را از طریق رسانه‌ها اعلام کردیم.

وی با بیان اینکه ورودی شهرها و روستاهای این بخش با همکاری بسیج، نیروی انتظامی و هلال احمر کنترل می‌شود، گفت: همه خودروها در ورودی از جاده اصلی و از سمت حسین آباد و ورودی‌های اردستان و کاشان کنترل‌ها صورت می‌گیرد و از ورود خودروهای ناشناس جلوگیری می‌شود.

منبع:ایمنا

مرتبط:

راه‌اندازی تور مجازی «اصفهان گردی»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *