پارک پنیری کره جنوبی

پارک پنیری کره جنوبی _خوشمزه ترین پارک دنیا

پارک پنیری کره جنوبی در شهری به نام ایمسیل قرار دارد. اینجا همان شهری است که اولین پنیر ساخت کره جنوبی در آن تولید شد. گفته شده این پنیر شخصی به نام ددیس سرستوانز که یک کشیش و مبلغ مسیحی اهل بلژیک بود در دهه ۱۹۵۰ درست کرده. ددیس خودش شروع به پرورش بز کرد و از شیر آن پنیر درست کرد و نام آن را اسمیل گذاشت.

مطمئنا در این پارک نباید هیچوقت احساس گرسنگی کنید. در این پارک یک رستوران وجود دارد که انواع غذاهای پنیری در آن سرو می شود. از برگرهای پنیری گرفته تا انواع و اقسام اسپاگتی که همگی پنیری هستند. اما خب اینجا یک پارک است و قاعتا باید برای بچه ها هم محل تفریح باشد. به همین خاطر امکانات دیگری هم در نظر گرفته شده. زمین بازی کودکان، پارک حیوانات، مغازه پنیر فروشی، مرکز تحقیقاتی و از همه جالبتر ساختمانی غار مانند که پنیرها را برای کهنه تر شدن در آنجا نگه داری می کنند.

پارک پنیری کره جنوبی

 

 

 

دلیل اصلی ساخت این پارک این است که بازدیدکنندگان در خصوص روند تولید پنیر آموزش هایی  ببینند. البته کلاس آشپزی هم برای کسانی علاقه مند باشند برگزار می شود.
در این پارک همه چیز حتی نیمکت های آن هم شبیه به پنیر ساخته شده. البته نباید توقع داشت که کاملا شبیه باشند.
قدمت این پارک زیاد نیست. در سال ۲۰۰۴ بود که این پارک ساخته شد و دلیل آن گرامی داشت میراث لبنی این منطقه و همینطور آموزش مردم در خصوص چگونگی تولید پنیر است.

ویک نکته مهم اینکه پارک پنیری کره جنوبی همه روزه باز نیست. فقط از روزهای سه شنبه تا یکشنبه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ برای بازدید میزبان علاقه مندان است.
یکی از بخش های جالب این پارک مشارکت در ساخت پنیر موتزارلا است. البته این بخش مناسب کسانی است که خیلی عصبانی هستند. به این طریق آنها می توانند عصبانیت خود را فروکش دهند و آرام شوند.

داخل این پارک مجسمه هایی قرار گرفته که با پنیر و روند ساخت آن به نحوی ارتباط دارد. می توانید در کنار آنها عکس یادگاری بگیرید.

مرتبط:سفر به قلب طب سنتی کره

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *