«مون جائه این» رییس جمهوری کره جنوبی به مناسبت روز کودک در این کشور، از کودکان خواست با استفاده از فضای مجازی در کاخ ریاست جمهوری به گردش بپردازند. به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی، پیشنهاد ابتکاری روز سه شنبه رییس جمهور به این دلیل ارایه شده است که کودکان در معرض ابتلای احتمالی به کرونا قرار نگیرند. افزون بر این، همه ساله در چنین روزی در کره جنوبی کودکان می توانند روی چمن های کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی که کاخ آبی رنگ نامیده می شود گردش کنند. رییس جمهوری و همسر وی نیز از طریق فضای مجازی با کودکان همراه شده و توضیحاتی را درباره این محل به آنها می دهند و آنان را با نقاط مختل کاخ آشنا می کنند. مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی این اقدام ابتکاری را مورد توجه قرار داده و از هر تلاشی برای مقابله با شیوع دوباره کرونا در کشور استقبال کرده است. رییس جمهوری کره جنوبی در پیامی برای کودکان سراسر کشور از صبوری و حمایت های آنها تشکر کرد و همه را قهرمان نامید و از اینکه در این دوران سخت در خانه مانده اند، تقدیر کرد. همسر رییس جمهوری کره جنوبی نیز در پیام خود از کودکان خواست به شستن دست ها و ماسک زدن همچون گذشته ادامه دهند. مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی در بیانیه امروز خود آورده است که برای دومین روز متوالی هیچ کسی در داخل کشور به کرونا مبتلا نشده، اما سه مورد وارداتی به ثبت رسیده است.

گردشگری در کاخ ریاست جمهوری در کره جنوبی

«مون جائه این» رییس جمهوری کره جنوبی به مناسبت روز کودک در این کشور، از کودکان خواست با استفاده از فضای مجازی در کاخ ریاست جمهوری به گردش بپردازند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی، پیشنهاد ابتکاری روز سه شنبه رییس جمهور به این دلیل ارایه شده است که کودکان در معرض ابتلای احتمالی به کرونا قرار نگیرند.

افزون بر این، همه ساله در چنین روزی در کره جنوبی کودکان می توانند روی چمن های کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی که کاخ آبی رنگ نامیده می شود گردش کنند.

رییس جمهوری و همسر وی نیز از طریق فضای مجازی با کودکان همراه شده و توضیحاتی را درباره این محل به آنها می دهند و آنان را با نقاط مختل کاخ آشنا می کنند.

کره جنوبی

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی، این اقدام ابتکاری را مورد توجه قرار داده و از هر تلاشی برای مقابله با شیوع دوباره کرونا در کشور استقبال کرده است.

رییس جمهوری کره جنوبی در پیامی برای کودکان سراسر کشور از صبوری و حمایت های آنها تشکر کرد و همه را قهرمان نامید و از اینکه در این دوران سخت در خانه مانده اند، تقدیر کرد.

همسر رییس جمهوری کره جنوبی، نیز در پیام خود از کودکان خواست به شستن دست ها و ماسک زدن همچون گذشته ادامه دهند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در کره جنوبی، در بیانیه امروز خود آورده است که برای دومین روز متوالی هیچ کسی در داخل کشور به کرونا مبتلا نشده، اما سه مورد وارداتی به ثبت رسیده است.

منبع:ایرنا

مرتبط:

کرونا و خسارت به گردشگری کره جنوبی

سفر به قلب طب سنتی کره

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *