کوهدشت

کوهدشت ظرفیت گردشگری ورزشی را دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: شهرستان کوهدشت ظرفیت‌های خوبی در زمینه گردشگری ورزشی و بوم‌گردی دارد.

حمید سجادی، در شورای اداری شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: شهرستان ظرفیت گردشگری فوق‌العاده‌ای دارد که در این زمینه بوم‌گردی باب شده است.

وی ادامه داد: در گردشگری نیز ظرفیت گردشگری ورزشی نیز وجود دارد چون منابع طبیعی خوبی دارید، زمینه برخی از ورزش‌های ما که جنبه گردشگری، ورزشی، تفریحی و تفننی دارد در اینجا وجود دارد، که اسم جدید آن گردشگری ورزشی است.

سجادی بیان کرد: کوهدشت ظرفیت گردشگری خوبی در زمینه بوم‌گردی و ورزشی دارد، یکی از قول‌هایی که من می‌دهم این است که ظرفیت‌های استان به‌ویژه شهرستان کوهدشت را با وزیر گردشگری مرور کنیم و حتماً بُعد ورزشی آن را تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این‌که سعی ما این است که ورزش‌های همگانی را بهتر از گذشته برنامه‌ریزی کنیم، عنوان کرد: سعی داریم ظرفیت میزبانی را بالا ببریم، تلاش داریم میزبانی برخی رشته‌های ورزشی را به شهرستان کوهدشت بیاوریم که اثرات ارزشمندی دارد.

وی عنوان کرد: در خیلی از میزبانی‌ها، به خاطر اینکه میزبان باشیم خودمان را تجهیز می‌کنیم که همین کار نوآوری را به همراه دارد، در حال حاضر نیز روال اینگونه است که تجهیزاتی را که برای میزبانی به هر شهرستانی می‌فرستیم می‌گذاریم همانجا بمانند.

منبع: ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *