کیش

کیش در سفر زمستانی

کیش جاهای دیدنی و تفریحی زیادی دارد. جاذبه‌های دیدنی کیش می‌تواند چند روز مسافرت شیرین و جذاب را به شما هدیه دهد.

در کیش مکان‌های دیدنی و تفریحی و تاریخی منحصربه‌فردی خواهید دید. توریستی‌ترین جزیره‌ ایران کیش است، جزیره‌ای با غروب‌های دل‌انگیز و سواحل مرجانی. می‌توانی پاساژ گردی کنی و وقتی خسته شدی خودت را به ساحل و دریای آبی‌اش بسپاری. می‌توانی به دیدن دلفین‌ها و لاک‌پشت‌هایش بروی و از دیدن آن‌ها که فارغ شدی در ساحل بی‌انتهایش دوچرخه‌سواری کنی یا با کشتی بروی وسط آب و نفهمی که زمان چه طور می‌گذرد. کیش به دلیل تفریحات آبی متنوع و مکان‌های دیدنی و جذاب زمستانی در این فصل انتخاب بسیاری برای سفر است.

معرفی کیش

جزیره کیش جزیره‌ای در جنوب ایران که آب‌وهوای گرمسیری دارد هوای پاک، دریایی آبی، آثار تاریخی مناظر زیبا و دلنشین، مراکز خرید متنوع و جشنواره‌های مختلف دلایلی است که باعث شده در ده سال اخیر یکی از مقصدهای پربازدید گردشگران از سراسر ایران و منطقه شود؛ اما دانستن بهترین زمان سفر به جزیره می‌تواند به دل‌چسب شدن سفر کمک کند از آنجا که هر شخص شرایط و علایق مختلفی دارند، همچنین عدم وجود سرمای شدید و قابلیت استفاده ۱۲ ماهه از ظرفیت گردش آبی در کیش، ماه‌های مختلفی را می‌توان به‌عنوان بهترین زمان سفر به کیش زیبا تعیین کرد.

تور کیش

تور کیش یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی در داخل کشور است. امروزه تور کیش را می‌توان از هر ارائه‌کننده‌ی خدمات مسافرتی و گردشگری تهیه کرد؛که شامل خدمات تفریحی از جمله گشت جزیره – سینما ۶ بعدی و … بوده که با توجه به دفتر فروش (آژانس‌های مسافرتی) به مسافران عرضه می‌شود و این به‌مراتب برای مسافران مقرون‌به‌صرفه است. تور جزیره یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرت بوده و می‌تواند خاطره‌های ماندگاری را در ذهن شما باقی بگذارد. تور کیش به معنای تور کامل و یا به‌صورت گروهی نیست بلکه معنای تور کیش به‌صورت متداول در بین آژانس‌های هواپیمایی فقط رزرو بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما و رزرو هتل می‌باشد. البته بسته به انتخاب هتل شما خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، کارت تخفیف برخی از مراکز تفریحی و غیره همه به خدمات تور شما اضافه می‌شود.

معرفی تفریحات هیجانی 

یکی از قدرت‌های این جزیره برای جذب مسافر، وجود تفریح‌های زیادی است که حس آدرنالین را در شما ایجاد کند. حتماً تجربه تفریحات هیجان‌انگیز را داشته‌اید. هر فردی بر اساس شجاعت و جسارت خود تجربه حس هیجان را داشته است؛ اما مهم‌ترین تفریحات هیجانی ، ورزش‌ها و تفریح‌های آبی آن است. جزیره بودن خود یک امتیاز برای به راه انداختن ورزش‌های آبی بدون دردسر است. پس یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری، ورزش‌هایی است که روی آب انجام می‌شود.

از بهترین راه‌ها برای مسافرت به کیش استفاده از تور است. پکیج‌های تور کیش مجموعه‌های مسافرتی می‌باشند که شامل اقامتگاه و حمل‌ونقل ارزان و راحت مسافران از شهر خودشان به کیش و از جزیره کیش به شهر خودشان می‌باشد. حال در این میان انواع مختلفی از تورهای کیش وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین تورهای کیش، تور ارزان می‌باشد که از نامش مشخص است که با هزینه‌ای پایین ارائه می‌شود. تورهای ارزان ما قابلیت این را دارند که با انواع هتل‌ها حتی هتل‌های ۵ ستاره ارائه شوند و این‌گونه نیست که صرفاً با هتل‌های ارزان و سطح پایین ارائه شوند. نوع دیگری از تورهای کیش که مورد  توجه افراد قرار می‌گیرد و مخاطبان خودش را دارد تور کیش لحظه آخری می‌باشد. تور لحظه آخری دارای قیمت پایین‌تری می‌باشد.

کیش

رستوران‌های جزیره 

در رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی با کیفیت مناسب ارائه می‌شود. به دلیل تنوع صید در آب‌های اطراف، غذاهای دریایی در رستوران‌ها انتخاب اول است و البته باید خاطرنشان کرد که متوسط بهای بهترین رستوران‌های جزیره نسبت به سایر رستوران‌های کشور کمی بالاتر است.

چی بخریم؟ از کجا بخریم؟

مرکز تجاری پردیس ۲، مرکز تجاری و مرکز خرید مروارید، سه مرکز خریدی هستند که مسافران همیشگی توصیه‌اش می‌کنند.

اگر به دنبال اجناس ارزان هستید باید راه مراکز خریدی چون پانیذ، ونوس و مروارید را در پیش بگیرید که اجناسشان هم از نظر کیفی قابل‌ اعتماد است و هم ارزان‌تر است.

اگر به دنبال اجناس خیلی ارزان هستید در نزدیکی بازار مروارید سری به بازار لوازم چینی بزنید. ضمن اینکه بازار صفین عرب‌ها و مجتمع تجاری پارس خلیج‌فارس را از یاد نبرید.

کیش

بازار پردیس ۲ برای خرید لوازم‌خانگی انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. شکلات و قهوه را از فروشگاه‌های آرتا باید خرید. برای خرید لباس نوزاد و بچه‌گانه باید به بازار مرجان رفت.

منبع:ایسنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *