کیش

کیش مقصد ایده آل برای سفری به جنوب؟

یکی از محبوب ترین گزینه ها برای مسافرت کردن جزیره زیبای کیش است. این جزیره توانسته به عنوان توریستی ترین جزیره ایران در خلیج فارس دست پیدا کند.

کیش یکی از تفریحی ترین و گردشگرپذیر ترین جزایر ایرانی خلیج فارس است که توانسته جایگاه خود را به عنوان توریستی ترین جزیره ایران در خلیج فارس تثبیت کند. شما به عنوان یک مسافر و گردشگر، گزینه های بسیار متنوعی با خرید بلیط لحظه آخری کیش دارید. این تنوع گزینه های تفریحی و گردشی موجب می شود جزیره کیش در لیست سفرهای تفریحی داخلی هر گردشگر ایرانی جای داشته باشد.

کیش جزیره ای تاریخی و کهن است که در بخش هایی از  آن مانند شهر باستانی حریره و مجموعه تاریخی کاریز می توانید گذشته بومی و تاریخی آن را ببینید. از سوی دیگر، شهری مدرن و تازه توسعه یافته است که با هتل های لوکس و مراکز خرید تازه سازش گردشگران را به سوی خود می کشاند. در این نوشته بیشتر با ابعاد مختلف گردشگرانه کیش آشنا می شویم.

تجربه خرید لوکس در کیش

اگر با قصد خرید از مناطق آزاد تجاری می خواهید به جزایر خلیج فارس مانند کیش و قشم سفر کنید، ممکن است بین این دو گزینه دچار تردید شده باشید. در مقام مقایسه، قشم دارای مراکز خرید نسبتا ارزان تر ولی ساده تر است. اما جزیره کیش، دارای مراکز خرید لوکس است و تجربه متفاوت تری از خرید را به شما عرضه می کند.

اما میانگین قیمت ها و سطح برندهای آن هم ممکن است بالاتر باشد. مرکز خرید دامون، ساینا، مرجان، مریم و مروارید از جمله مراکز خرید مشهور و پرطرفدار جزیره کیش هستند. شما در این مراکز خرید می توانید بدون پرداخت تعرفه گمرکی خرید کنید.

کیش

کیش جزیره ای برای تفریحات دریایی

اگر میخواهید پیش از سفر، اطلاعات کاملی بدست آورید. باید مطالبکیش ،تفریحی ترین جزیره ایران را بخوانید. مثلا باید بدانید، جزیره کیش در میانه آب های گرم و زیبای خلیج فارس جای گرفته است. این جای گیری به شما کمک می کند تا دست بازی برای تفریحات آبی داشته باشید. سواحل جزیره به چند زمینه تقسیم شده است.

بخشی به عنوان بندرگاه هستند و بخشی هم به عنوان پارک ساحلی و سواحل مختلف. اما بخش بزرگی از شرق جزیره کیش، به تفریحات آبی و باشگاه های آموزشی و ورزشی آبی اختصاص دارد. اسکله بزرگ تفریحی کیش، پلاژهای مردان و بانوان و باشگاه های آموزش غواصی و دیگر ورزش های آبی، در فصل های مختلف سال میزبان کسانی است که می خواهند تفریح های آبی را در آب های گرم و مطبوع خلیج فارس تجربه کنند.

کیش

دور تا دور جزیره را دوچرخه سواری کنید.

شاید فکر کنید در هر جای دیگری هم می شود دوچرخه سواری کرد! اما دوچرخه سواری در کنار مرز ساحلی و دورتا دور یک جزیره موقعیتی نیست که همیشه به دست بیاید. جزیره کیش دارای یک مسیر دوچرخه سواری است که به موازات خط ساحل ادامه پیدا کرده است و شما می توانید با آنها هم ورزش کنید و هم از منظره دریا و ساحل لذت ببرید.

درباره فعالیت های ورزشی هم قبلا گفتیم. اما اگر می خواهید تفریحات خانوادگی بیشتری برای گروه های سنی مختلف را تجربه کنید، جزیره کیش همچنان می تواند شما را راضی کند. باغ پرندگان و پارک دولفین های کیش که هر دو در یک مجموعه هستند برای سرگرمی کودکان و نوجوانان عالی اند. همچنین پارک آبی اوشن جای مناسب برای تفریح آبی ایمن برای خانواده ها است.

به جزیره هندورابی هم سر بزنید.

حالا که تا جزیره کیش آمده اید، حیف است که به جزیره  هندورابی، جزیره کوچک و همسایه کیش سر نزنید. این جزیره که بومی تر و سنتی تر باقیمانده است با طبیعت بکر و دست نخورده اش منتظر شماست. اگر خواستید بیشتر جزیره کنید، همینطور به سمت غرب حرکت کنید تا به دو جزیره شیدور و لاوان برسید.

جزیره شیدور بسیار کوچک است و برای گونه های زیستی اش مشهور است. اما جزیره لاوان سومین جزیره بزرگ خلیج فارس است و مکان های اقامتی بیشتری دارد. رفتن به هندورابی، لاوان و شیدور، همچنین در خود تجربه قایق سواری با قایق های کوچک ماهیگیری در خلیج فارس را هم به همراه دارد.

هندورابی

چگونه ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را پیدا کنیم؟

اگر توانسته ایم شما را متقاعد کنیم که برای نزدیک ترین تعطیلات پیش رو در پاییز و زمستان به جزیره کیش سفر کنید، احتمالا به این فکر کرده اید که بهترین وسیله برای سفر به کیش، هواپیما است. اما خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب خودش مساله ای است.

همه می خواهیم بلیط کیش ارزان را تهیه کنیم. ولی سایت های آژانس های مسافرتی پرتعداد هستند و کدام برای یک پرواز مشخص قیمت های مختلفی هم عرضه می کنند. خود ایرلاین ها هم هر کدام با توجه به شهرت نامشان و کیفیت هواپیماها و خدماتشان، برای پروازهایشان به مقصد کیش، قیمت های مختلفی دارند. حال با توجه به این تنوع اطلاعات در دسترس، چه طور می توان و بهترین و ارزان ترین بلیط هواپیما کیش را تهیه کرد؟

راه حل این مشکل، استفاده از یک موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما است که بتواند قیمت همه پروازهای موجود در بازار را که توسط عرضه کنندگان مختلف به بازار سفر و گردشگری ارائه شده اند را یکجا جمع کرده و به طور مقایسه ای به کاربر نشان دهد.

به کمک سفرمارکت، دیگر نیاز نیست بین سایت های مختلف بگردید تا بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران کیش را پیدا کنید. کافی است یک جستجو در سفرمارکت انجام دهید تا همه بلیط های موجود در بازار مانند بلیط چارتر کیش، بلیط لحظه آخری کیش یا ارزان ترین بلیط هواپیما را بتوانید پیدا کنید و بدون واسطه خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *