مسجد جامع بروجرد

گردشگری بروجرد مغفول مانده است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد و توسعه شهرستان بروجرد در تلاش هستیم.

فاطمه مقصودی در نشست با جمعی از فرهنگیان و فرهیختگان بروجرد که امروز ۱۵ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: شهرستان در سنوات گذشته با بی‌مهری‌هایی همراه بوده که امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات نیازمند پیگیری و مداومت است و با پیگیری دو نماینده و همراهی همه دستگاه‌ها برای ارتقای شهرستان و توسعه زیرساخت‌ها تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به راه‌آهن دورود_بروجرد_ملایر، خاطرنشان کرد: این طرح در گذشته با نام یک آنتن برای بروجرد، در نظر گرفته شده بود که با پیگیری مستمر، این طرح با عنوان راه‌آهن دورود_بروجرد_ملایر در حال ثبت و پیگیری است.

مقصودی اضافه کرد: کریدور شرق به غرب می‌تواند استان لرستان و شهر بروجرد را از بن‌بست خارج کند.

وی بیان کرد: در خصوص دانشگاه علوم پزشکی بروجرد، نیز اقدامات خوبی انجام شده و باید با پیگیری مستمر برای تائید نهایی و راه‌اندازی آن اقدام کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: ظرفیت‌های میراث فرهنگی، شخصیت‌های فرهنگی شهرستان، ظرفیت‌های صنایع‌دستی و پیشینه تاریخی این شهر غیرقابل انکار است و باید برای احیای آن تلاش کنیم.

مقصودی اظهار کرد: آثار باستانی و زیرساخت‌های گردشگری بروجرد، مغفول مانده و باید با پیگیری مستمر برای معرفی بیشتر شهرستان تلاش کنیم که در این راستا باید با برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه گردشگری شهرستان تلاش کنیم.

وی با اشاره به بُعدِ نظارتی مجلس، تصریح کرد: مسائل اقتصادی، مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور در مجلس رصد می‌شود و مطمئناً نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات و مسائل هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در خصوص فرهنگ نیز گفت: فرهنگ ساختنی است و باید با تلاش و پیگیری مستمر و اقدامات فرهنگی برای تقویت آن اقدام کنیم.

منبع:ایسنا

مرتبط:

نظارت میراث فرهنگی بر ساخت و سازهای مجاور خانه بروجردی‌ها

بروجرد _ پاریس کوچولوی ایران

بروجرد؛ سرزمین دشت‌های حاصلخیز و قله‌های مرتفع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *