امارات

گسترش شبکه پروازی ایران و امارات برای رشد سفرِ خارجی‌ها

معاون گردشگری از گسترش شبکه پروازی میان ایران و امارات خبر داد و گفت: افزایش تبادل گردشگر میان جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه با گسترش این شبکه پروازی در دستور کار قرار داد.

به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی‌اصغر شالبافیان در دیدارِ «حمد عبیدالله»، نماینده یکی از شرکت‌های هواپیمایی امارات، با اشاره به این‌که خطوط هوایی فلای دبی با دارا بودن پروازهای کانکشن یا دارای نقطه اتصال، برای ارتباط کشورهای مختلف با ایران اهمیت قابل ‌توجهی دارد، گفت: پیرو تقاضای گردشگران ورودی از لاهور پاکستان، حیدرآباد هند، بحرین، کویت و عمان در نظر داریم ظرفیت‌های موجود از جمله شبکه فعال پروازی ایران و امارات را به خدمت بگیریم.

او همچنین از تجمیع ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی به منظور گسترش روابط گردشگری میان ایران با کشورهای همسایه سخن گفت.

حمد عبیدالله، معاون بازرگانی این شرکت هواپیمایی اماراتی، در این دیدار به گزارش‌های دریافت شده از همایش فعالان گردشگری ایران و عراق که اخیراً با هدف افزایش تبادلات گردشگری در شهر مشهد برگزار شد، از اهمیت این رویداد سخن گفت و افزود: فراهم کردن ارتباط بخش خصوصی کشورها در توسعه روابط گردشگری مؤثر است.

او با بیان این‌که هم‌اکنون تعداد ۳۰ پرواز به صورت هفتگی از طریق خطوط هوایی این شرکت هواپیمایی به ایران برقرار است، از افزایش این ظرفیت در آینده‌ای نزدیک تا سقف ۵۰ پرواز خبر داد و تکیه بر این ظرفیت را در هدایت گردشگران به سوی مقاصد گردشگری ایران مؤثر دانست.

عبیدالله با اشاره به این‌که پروازهای این شرکت هواپیمایی به صورت هفتگی به شهرهای شیراز، بندرعباس، تهران، اصفهان و مشهد در حال انجام است، درباره بهره‌برداری از پروازهای دارای نقطه اتصال از پاکستان و عمان به ایران تاکید کرد و فراهم آوردن ارتباط بخش خصوصی دو کشور ایران و امارات را در برنامه‌ریزی و دستیابی به استراتژی‌های اجرایی دارای اهمیت دانست.

منبع: ایسنا

مرتبط:

ازسرگیری پذیرش تمام گردشگران واکسینه‌شده در امارات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *