گردشگری فارس

عملکرد حوزه گردشگری فارس در مقابله با کرونا متعهدانه بود

استاندار فارس با قدردانی از همکاری و همراهی تمام مجموعه‌ها و بخش‌های مختلف در بحث مبارزه با ویروس کرونا در این استان، گفت: عملکرد حوزه گردشگری فارس در این زمینه و برای حفاظت از سلامت هموطنان متعهدانه بود.

عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی استان فارس در شیراز افزود: فعالان گردشگری فارس با احساس مسوولیت اجتماعی و رسالتی که بر عهده داشتند، مبتنی بر فهم و دانایی در زمینه مبارزه با کرونا پیشگام شدند.
او ادامه داد: عملکرد صنوف مختلف به ویژه بخش گردشگری این استان در مبارزه با کرونا در کشور زبانزد و موجب افتخار مدیریت استان است و در این زمینه همکاری مناسب و مسوولانه‌ای با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشتند که قابل تقدیر است.
وی، ضمن استقبال از تشکیل شورای مشورتی در حوزه گردشگری و با حضور نخبگان و بزرگان این عرصه، بیان کرد: برای پاسخگویی به نیازهای بخش گردشگری، تامین زیرساخت‌هایی برای فعالیت پلیس گردشگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
استاندار فارس، با اشاره به راه‌اندازی ایرلاین‌های سلامت و فلای پرشیا در این استان نیز گفت: تیمی از این استان به کشورهای عراق، عمان و قطر برای زمینه‌یابی حضور گردشگران سلامت اعزام شده‌اند و هماهنگی لازم با پزشکان معتمد آن کشورها برای معرفی بیماران صورت گرفته و می‌کوشیم ضمن حفظ بازار توریسم سلامت خود، آن را نیز گسترش دهیم.

هواپیمایی فلای پرشیا (Fly Persia) یک شرکت هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد و فعالیت خود را در سال ۱۳۹۸ به مرکزیت شیراز آغاز کرد.

منبع:ایرنا

مرتبط:

خسارت ۶۰۰ میلیارد تومانی کرونا به گردشگری فارس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *