نیویورک

احتمال سرپا نشدن گردشگری نیویورک تا ۲۰۲۵

پیش‌بینی می‌شود گردشگری نیویورک که تحت تاثیر کرونا متلاشی شده و یکی از عوامل تاثیرگذار بر حیات تئاتر «برادوی» است تا سال ۲۰۲۵ به شرایط پیش از شیوع کرونا بازنگردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیویورک‌تایمز، بر اساس پیش‌بینی جدید یکی از ارگان‌های مربوط به گردشگری شهر نیویورک «NYC & Company» اعلام شد شمار کلی بازدیدکنندگان از این شهر در سال ۲۰۲۰ تا ۶۶ درصد کاهش خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۹ رکورد بازدید ۶۶.۶ میلیون بازدیدکننده از نیویورک به ثبت رسید و قرار بود در سال جاری این رقم افزایش پیدا کند، اما پیش‌بینی جدید نشان می‌دهد شمار بازدیدکنندگان امسال یک‌سوم سال گذشته خواهد بود.

متلاشی شدن صنعت گردشگری مهم‌ترین عاملی است که سبب شده اقتصاد نیویورک در مقایسه با سایر شهرهای مهم ایالات متحده با مشکلات اقتصادی جدی‌تری مواجه شود. صدها رستوران که اغلب آن‌ها به بازدیدکنندگان خارجی متکی هستند به همراه چندین هتل بزرگ در پی این مشکلات اقتصادی برای همیشه تعطیل شدند.

پیش از تعطیلی سراسری ماه مارس، صنعت گردشگری در نیویورک حدود ۴۰۰هزار شغل را در برمی‌گرفت.

بر اساس این پیش‌بینی جدید حتی با پایان همه‌گیری ویروس کرونا، روند بازگشت بازدیدکنندگان خارجی که مدت طولانی‌تری در شهر اقامت دارند و بیش از گردشگران داخلی هزینه می‌کنند بسیار کُند خواهد بود.

انتظار می‌رود شمار گردشگران خارجی نیویورک، تا سال ۲۰۲۵ به شمار گردشکران خارجی ۲۰۱۹ نرسد.

در حوزه سرگمی و هنر این شهر، تئاتر، اپرا، موسیقی زنده و کمدی به شدت دچار خسارت شده‌اند.

در این بین تئاتر «برادوی» بیش از موارد دیگر به گردشگران متکی است. با آغاز سال ۲۰۲۰ و با انتشار آمار و ارقام توسط مسوولان «برادوی» مشخص شد حدود ۲.۸ میلیون گردشگر بین‌المللی در سال ۲۰۱۹ از اجراهای «برادوی» بازدید کرده‌اند.

منبع:ایسنا

مرتبط:

“ابَر بالکن شهری” در نیویورک

جاذبه‌های گردشگری تورنتو

موزه گوگنهایم نیویورک _آخرین شاهکار فرانک لوید رایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *